Stelleveske

PK88

Blir kjent med forumet
Jada, litt lenge til vi trenger stelleveske:wacky: Men jeg har da begynt å tenke på det for jeg vil ha en som er perfekt!

Jeg har denne fra forrige svangerskap, men den var rett og slett alt for posete og stor. Fant liksom aldri noen ting uten å måtte dra ut av alt jeg hadde oppi.

Noen som har tips og erfaringer de er fornøyde med? ;)

Jeg har hatt Emmaljunga og Brio, begge har fulgt med vognene. Jeg er ikke nøye på stelleveske :p finner heller på noe annet å bruke penger på ;) jeg er ikke ett "veske-menneske" og eier ikke en eneste veske akkurat nå :p

Jeg hadde en fra emmaljunga som fulgte med vogna jeg kjøpte brukt til førstemann. Fikk ikke noe særlig system i den synes jeg. Den var utslitt og til andremann endte jeg med å kjøpe en til en 100-lapp på ebay ( lik denne: http://www.ebay.com/itm/Brown-Baby-...283976?hash=item51dedb9708:g:qdAAAOxyGwNTEHAV ). Har vært kjempefornøyd! :-p Har en venninne som har tilsvarende i rosa og med sebra på og hun er like fornøyd. Tenkte jeg kunne tipse om det.... Selv om jeg regner med du ser for deg noe litt mer ekslusivt..... ;)

Jeg hadde bystroom Gaia da jeg hadde to bleiebarn og brukte tøybleier, men syntes den ble for stor til bare en, nå lurer jeg faktisk på å bare bruke en av mine vanlige vesker

Har stelleveske som eg bruker til jenta vår no, men har lurt litt på å sy mi eiga. Masse fine oppskrifter på Pinterest :) Ellers var den frå ebay som vart linka til her veldig fin :)

Her lot jeg sambo få bestemme stelleveske, siden det er like viktig for meg at han skulle være fornøyd såvel som at jeg er det.

Valget falt på en klassisk sort fra Bjørn Borg.
Elsker den, og samboeren føler seg "komfortabel" med den også.

Jeg kjøpte denne fra Smallstuff sist gang:
ImageUploadedByBV Forum1456424383.271593.jpg
Men synes den ble for liten, så brukte mest den fra Emmaljunga som fulgte med vogna, ikke så fin som en vanlig veske selvfølgelig - men praktisk og matcher vogna:) Usikker på om jeg skal kjøpe en ny nå, men hadde vært fint med en som var både praktisk og lekker. Så hadde jeg sluppet både stelleveske og vanlig veske;) Eeelsker vesker:D

Jeg hadde en fra emmaljunga som fulgte med vogna jeg kjøpte brukt til førstemann. Fikk ikke noe særlig system i den synes jeg. Den var utslitt og til andremann endte jeg med å kjøpe en til en 100-lapp på ebay ( lik denne: http://www.ebay.com/itm/Brown-Baby-Diaper-Nappy-Changing-Shoulder-Bag-Travel-Mummy-Handbag-3-in1-Giraffe-
/351631283976?hash=item51dedb9708:g:qdAAAOxyGwNTEHAV
). Har vært kjempefornøyd! :p Har en venninne som har tilsvarende i rosa og med sebra på og hun er like fornøyd. Tenkte jeg kunne tipse om det.... Selv om jeg regner med du ser for deg noe litt mer ekslusivt..... ;)
Jeg hadde en fra emmaljunga som fulgte med vogna jeg kjøpte brukt til førstemann. Fikk ikke noe særlig system i den synes jeg. Den var utslitt og til andremann endte jeg med å kjøpe en til en 100-lapp på ebay ( lik denne: http://www.ebay.com/itm/Brown-Baby-...283976?hash=item51dedb9708:g:qdAAAOxyGwNTEHAV ). Har vært kjempefornøyd! :p Har en venninne som har tilsvarende i rosa og med sebra på og hun er like fornøyd. Tenkte jeg kunne tipse om det.... Selv om jeg regner med du ser for deg noe litt mer ekslusivt..... ;)

Den var kjæmpesøt. Er det beregnet som skulderveske,eller er reima lang nok til at den kan henge over vogna?

Jeg har en Storksak Elisabeth fra sist gang. Synes den er veldig flott og praktisk! Ikke for stor og ikke for liten. Kan brukes som en vanlig veske fordi den ikke ligner på en typisk stelleveske. Storksak har flere fine modeller. Eneste minuset er at de er dyre.

Den var kjæmpesøt. Er det beregnet som skulderveske,eller er reima lang nok til at den kan henge over vogna?
Jeg henger den over vogna ja, ikke noe problem. Reima er regulerbar. Jeg ble skeptisk da den kom, for kom i plastpose og luktet veldig plastikk med en gang, men etter å ha vært ute av plastposen et par dager klarte jeg ikke å kjenne noe lukt lenger. Har brukt vår i 17 mnd nå og den er faktisk like fin enda. Samboer er veldig fornøyd med at den oser stelleveske også, hadde nok aldri fått han til å gå rundt med en som ser ut som en vanlig veske..... ;)

Hadde den som tilhørte vogna sist, hvit emmaljunga. Var greit fornøyd med den :) tenker å gå for storksak Elisabeth denne gangen.

Jeg henger den over vogna ja, ikke noe problem. Reima er regulerbar. Jeg ble skeptisk da den kom, for kom i plastpose og luktet veldig plastikk med en gang, men etter å ha vært ute av plastposen et par dager klarte jeg ikke å kjenne noe lukt lenger. Har brukt vår i 17 mnd nå og den er faktisk like fin enda. Samboer er veldig fornøyd med at den oser stelleveske også, hadde nok aldri fått han til å gå rundt med en som ser ut som en vanlig veske..... ;)

Høres topp ut! Tror ikke samboeren min hadde blitt fornøyd av å sprade rundt med en stelleveske som kunne blitt tatt for å være en dameveske. Han ser nok helst at den utpreget seg som stelleveske (eller kanskje med Liverpool logo på ;-) )

Takk for tilbakemelding!

Jeg har også Storksak Elisabeth stellevesken. Er egentlig veldig fornøyd med den men har litt lyst på Storksak Lucinda nå :D

Ellers har jeg emmaljunga sin som jeg også er veldig fornøyd med.

Blir en som mannen kan bruke og siden han skal ha ekstra lang perm :) sikkert en svart ikke posete en. Er glad i 'åpne' lommer. Trenger ikke så stor en til bare ett barn :)

Jeg hadde en fra emmaljunga som fulgte med vogna jeg kjøpte brukt til førstemann. Fikk ikke noe særlig system i den synes jeg. Den var utslitt og til andremann endte jeg med å kjøpe en til en 100-lapp på ebay ( lik denne: http://www.ebay.com/itm/Brown-Baby-...283976?hash=item51dedb9708:g:qdAAAOxyGwNTEHAV ). Har vært kjempefornøyd! :-p Har en venninne som har tilsvarende i rosa og med sebra på og hun er like fornøyd. Tenkte jeg kunne tipse om det.... Selv om jeg regner med du ser for deg noe litt mer ekslusivt..... ;)
Takk for tips :) den var så billig at jeg bare bestilte den:p

Hadde simo som fulgte med den første vognen vår, men nå er den helt utslitt. Denne gangen skal jeg kjøpe en som jeg virkelig liker, stelleveske er det eneste jeg trenger å kjøpe, så da kan jeg slå litt på stortromma:)

Har JuJuBe Be Spicy i brun fra sist. Har også et par JuJuBe Be Quick småvesker, plass til et par bleier. Veldig fornøyd. Sikler litt på Storksak Elisabeth...

Back
Topp