Stelleveske

Sunshine1983

Elsker forumet
Hvilken bør jeg velge? Bør tåle all slags vær og praktisk med flere rom. Har emmaljungavogn. Vurderer nesten bare å gå å kjøpe ny emmaljungaveske..
 
Jeg har emmaljungaveske, greit fornøyd med den :) Når det regner har jeg den under regntrekket da, vil jo ikke at veska skal bli våt uansett :)
 
Har Emmaljunga veske som fulgte med vogna.. Kjempefornlyd både med stoffet, størrelsen og alt! ! God å bære, og fod å henge på vogna. Flere lommer til amåting, flasker, bleier osv...
 
Jeg hadde en men den gikk i stykker allerede til førstemann. Til andremann fikk jeg en som var hjemmesydd, men den er sliten nå og var veldig upraktisk.. Så nå må vi ha ny.. Skip hop, bra eller ikke?
 
Har en sort fra Storksak som vi er kjempefornøyd med:) I og med at vi gir flaske er det gunstig at det er to "kjølerom" i den, pluss god plass inni.
 
Har kjøpt den som fulgte med Emmaljunga -vogna, synes den virker grei :) kjøpte ikke den standard-veska da som det virker som de fleste har, men tok den med sånn "klaff" over, som går ann å ta av.. :)
 
Back
Topp