Stelleveske

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg må ha stelleveske og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Har ikke så stort budsjett, tenker max 800,-. Har sett på Babymel Satchel, syns denne virket kjekk. Noen med erfaring?
Hvor stor/liten bør den være og hvilke smarte funksjoner bør jeg se etter? Kom gjerne med konkrete tips! :)

Er littsmak og behag det, se på ryco sine de har billige og bra! Mitt størstekriterie var at det ikke ar sånn klaff over,men kun glidlås,man er ganske mye nedi den veska, det er også veldig praktisk at den kan henges med kroker..det kan ikke ryco Ine,ikke den jeg har hvertfall ,men funker Forde. Liker de med litt størrelse på,så det er plass til litt, ammer man ikke trenger man brått ganske mye mer plass. Noen smålommer nedi veska er en fordel,man smak og behag, jeg er veldig fornøyd med min fra ryco og bruker den nå igjen til lillesøster :)

Har denne foresten, sjekk på jollyroom, de har masse stellevesker på salg nå :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    406,1 KB · Visninger: 55
Er littsmak og behag det, se på ryco sine de har billige og bra! Mitt størstekriterie var at det ikke ar sånn klaff over,men kun glidlås,man er ganske mye nedi den veska, det er også veldig praktisk at den kan henges med kroker..det kan ikke ryco Ine,ikke den jeg har hvertfall ,men funker Forde. Liker de med litt størrelse på,så det er plass til litt, ammer man ikke trenger man brått ganske mye mer plass. Noen smålommer nedi veska er en fordel,man smak og behag, jeg er veldig fornøyd med min fra ryco og bruker den nå igjen til lillesøster :)
Supert, takk for tips :) Jeg tenker også jeg må ha en med litt størrelse, skal jo ha alt til baby og alt mitt også oppi der. Også bør den være litt mannevennlig sånn at mannen også kan "bli sett" med den ;)
Skal sjekke ut Ryco :)

Søk på ebay!!!

Vi kjøpte en på jollyroom. Her var kriteriet at den skulle være romslig og ha et utseende mannen kunne takle å bære rundt på i sin permisjonstid[emoji1]

Jeg har hatt ørten fra ebay, vært uheldig hver gang å kjøpt vesker som holder en mnd knapt..

Nå har jeg kjøpt ei stor vanlig svart ei, fra en veskebutikk på salg, plass til alt jeg trenger å mer til, og jeg kan gå tilbake å klage om noe ryker like fort som de jeg har hatt fra ebay :p

Jeg har hatt ørten fra ebay, vært uheldig hver gang å kjøpt vesker som holder en mnd knapt..

Nå har jeg kjøpt ei stor vanlig svart ei, fra en veskebutikk på salg, plass til alt jeg trenger å mer til, og jeg kan gå tilbake å klage om noe ryker like fort som de jeg har hatt fra ebay :p
Takk for tips, har null erfaring med ebay på sånne ting! Driver å vurderer en Babymel-veske, den virker praktisk. Begynner å bli lei av å lete så kan hende jeg bare går for den, sikkert bra nok :p

Takk for tips, har null erfaring med ebay på sånne ting! Driver å vurderer en Babymel-veske, den virker praktisk. Begynner å bli lei av å lete så kan hende jeg bare går for den, sikkert bra nok :p

Jeg vet mange er fornøyd med ebay veskene og altså, mulig det er bare jeg som er uheldig med mine kjøp :p

Jeg har kjøpt storksak+bugaboo, koster 1750kr på babyshop. Men en rimeligere som også er fin syns jeg er skip hop studio select (lekmer har salg nå til rundt 700kr). Veldig romslig veske

Jeg bare slenger det ut jeg. Har to stk, og tenker å selge den ene om du er interessert? En svart, enkel allerhand. Veldig praktisk. Fikk ny av svigers, og trenger ikke to :)

ImageUploadedByBV Forum1452872335.011248.jpg

Jeg bare slenger det ut jeg. Har to stk, og tenker å selge den ene om du er interessert? En svart, enkel allerhand. Veldig praktisk. Fikk ny av svigers, og trenger ikke to :)

Vis vedlegget 156476
Takk for tilbud! :) Nå tror jeg kaaanskje vi har bestemt oss for denne Babymel veska - mannen synes den var grei nok, selv om den er litt feminin da ;)

Vedlegg

• 1452876157535.jpg
    1452876157535.jpg
    33,3 KB · Visninger: 36
Back
Topp