Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper man tinkafu kroker?)Jeg bruker en vanlig PCveske med mange rom og har kroker fra tinkafu på vogna som jeg hekter den på med. Passer for vesker som har sånn ring på sidene til bærestropp.
Jeg kjøpte de på babybanden.no, men har også sett at de selges på barnas hus. Tinkafu ha egen nettside, så kan sikkert kjøpes rett derifra ogsåHvor kjøper man tinkafu kroker?)
Søk på krok til barnevognJeg kjøpte de på babybanden.no, men har også sett at de selges på barnas hus. Tinkafu ha egen nettside, så kan sikkert kjøpes rett derifra også![]()
Takk skal du ha!) henger du på håndtaket eller hvor? Jeg tenker på belastning på håndtaket.Jeg kjøpte de på babybanden.no, men har også sett at de selges på barnas hus. Tinkafu ha egen nettside, så kan sikkert kjøpes rett derifra også![]()
Henger en krok på hver side, samme som hvis man hadde hengt bærestroppen over, men man slipper at veska er så i veien. Må ikke ha for tungt i veska så vogna tipper, men det gjelder jo uansett type stelleveske.Takk skal du ha!) henger du på håndtaket eller hvor? Jeg tenker på belastning på håndtaket.
Takk skal du ha, jeg skal prøve på det sammeHenger en krok på hver side, samme som hvis man hadde hengt bærestroppen over, men man slipper at veska er så i veien. Må ikke ha for tungt i veska så vogna tipper, men det gjelder jo uansett type stelleveske.