stelleveske

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Ka type stelle veske bruker dere, eller skal bruke? Korleis organiserer dere vesken, ka har dere i vesken.
Eg lurer altså generelt om stelleveske.
eg skal bruke tøybleier og lurer på om eg trenger da noe større veske, eller om kanskje eg bare burde invistere i en fjellreven ryggsekk og bruke det som stelleveske?

Har en fra oioi med masse rom, så ett rom til alt og ekstra skift i midten. Har ikke erfaring med tøybleier dessverre.

Hat emmaljunga. To forskjellige. En som tilhører vogna og en som er beregnet til flaskebarn. Den siste hat masse rom til flasker + en pose som holder melka varm. Veldig greit når man tok med seg varmt vann når man gikk ut. Da var vannet fortsatt varmt på flaska når hu ville ha mat.

Har Ida ising, meeeeggeett fornøyd!

I starten brukte vi emmaljunga si, men den ble litt for liten når vi måtte begynne med flasker og fast føde, så da kjøpte jeg Skip Hop Bento sin. Veldig romslig veske med egne eom for flasker og mat.

I stelleveska har vi alltid bleier, vaskeutstyr, gulpekluter, helseteppe, ekstra skift, ekstre siklesmekke og lue. Antibac og håndkrem til meg. Flaske med melk eller vann, litt mat og snacks.image.jpeg

Kjøpte en fra barnas hus men bruker den ikke så mye bare når vi skal på lengre besøk er litt lettere og bare slenge ett par bleier og våtservietter i vesken jeg bruker til vanlig

Back
Topp