Stelleveske

Iskaffen

Flørter med forumet
Hei! Siden vi har vogn og ikke trenger noe annet spennende, så kom jeg på at jeg kunne tenkt meg ny stelleveske til nestemann :) Har Emmaljunga nå som jeg er veldig fornøyd med, men hvis jeg skal selge den vogna så følger jo stelleveska med.

Noen gode forslag? Må ha gode lommer både inni og utpå :)

Trenger jo slett ikke selge veska om du selger vogna da.

Men jeg har begynt å like disse som har vært trukket så mange av på topp 100 det siste året... Jeg har vunnet en

Jeg er veldig fornøyd med allehand sin stelleveske som jeg kjøpte for 5 år siden. Den kan festes på håndtaket på vognen, fulgte med noen småting som kunne henge på utsiden av den og den har masse små rom som man kan ting I og et stort rom og en liten Stellematte.

Men her kommer den til å bli brukt som en god nr 2 siden jeg har fikk en ny med til vognen vi har kjøpt

Men jeg har begynt å like disse som har vært trukket så mange av på topp 100 det siste året... Jeg har vunnet en

Nei, trenger ikke det, men jeg kommer til å selge den med. Har dessuten lyst på en ny en, så må bare finne en som stiller alle krav :P

Jeg er veldig fornøyd med allehand sin stelleveske som jeg kjøpte for 5 år siden. Den kan festes på håndtaket på vognen, fulgte med noen småting som kunne henge på utsiden av den og den har masse små rom som man kan ting I og et stort rom og en liten Stellematte.

Men her kommer den til å bli brukt som en god nr 2 siden jeg har fikk en ny med til vognen vi har kjøpt

Takk :) Skal sjekke den ut! De hadde et enormt utvalg på Mimmis.no, men ikke allehand, tror jeg.

Den var kjempefin! Men hadde ikke kjøpt den på fullpris, nei :D

Jeg liker også dem, men da kun basert på utseende. Hva vil du trekke frem som positivt siden du har en og har barn fra før?

Jeg liker også dem, men da kun basert på utseende. Hva vil du trekke frem som positivt siden du har en og har barn fra før?
Jeg vant en fra storksak for et år siden, og bruker den som veske.

Det er det positive. De er fine å bruke som veske. Ellers mye lik andre, godt utvalg av lommer inni og utenpå, stellematte og sånn til å holde tempen på ei flaske, kan henge på vogna. Men det får man i alle.

Noe som ikke er helt positivt her jeg bor er hvorvidt den takler regn...

Jeg vant en fra storksak for et år siden, og bruker den som veske.

Det er det positive. De er fine å bruke som veske. Ellers mye lik andre, godt utvalg av lommer inni og utenpå, stellematte og sånn til å holde tempen på ei flaske, kan henge på vogna. Men det får man i alle.

Noe som ikke er helt positivt her jeg bor er hvorvidt den takler regn...
Takk for svar. Ok, syns den ser så liten ut sammenlignet med mange andre. Men veldig anvendelig ut i fra utseende. Jeg bor også på Vestlandet, så er jo en fordel dersom den tåler regn :)

Takk for svar. Ok, syns den ser så liten ut sammenlignet med mange andre. Men veldig anvendelig ut i fra utseende. Jeg bor også på Vestlandet, så er jo en fordel dersom den tåler regn :)
Jeg putter en standard laptop oppi, så helt liten et den ikke?

Hvor finner jeg denne stellevesken dere snakker om? ;)

Det snakkes om flere

Jeg har snakket om storksak.

Back
Topp