Stelleveske

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Sliter med å finne en stelleveske til Tfk vogn.. Er så mange å velge mellom!! Den må passe til både meg og samboer (ikke være for "jentete"), kunne bæres over skulderen og vanlig!
Noen som har noen forslag?

(Er ikke så fan av storksak Noa og Elizabeth)

Vi har TFK. Hadde Ryco Stella Messenger, men syntes den var stygg og fryktelig upraktisk med at du må "brette ut" hele veska for å få tak i ting. Fikk akutt lyst på ny, og med dårlig råd endte vi på en billig en fra Barnas Hus, trur den er fra Zero2Four. 175 betalte vi på salg. Mannen synes den er kjempegrei, og jeg er fornøyd. Ikke noe fancy, men nøytral og praktisk til vårt bruk :-)

Vi har TFK. Hadde Ryco Stella Messenger, men syntes den var stygg og fryktelig upraktisk med at du må "brette ut" hele veska for å få tak i ting. Fikk akutt lyst på ny, og med dårlig råd endte vi på en billig en fra Barnas Hus, trur den er fra Zero2Four. 175 betalte vi på salg. Mannen synes den er kjempegrei, og jeg er fornøyd. Ikke noe fancy, men nøytral og praktisk til vårt bruk :-)
Jeg har sett litt på ryco Stella.. Men tenkte også at jeg vil ha glidelås på toppen, så jeg slipper å åpne alt!!

Jeg har storksak bobby på TFKen:) Den er litt damete, men ikke mer enn at mannen syns den er grei å ha med seg ut.

Back
Topp