Stelleveske

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kan eg få sjå korleis du har organisert stelleveska di? Har aldri hatt stelleveske og berre brukt ei stor og gammal Friis veske og nokon toalettvesker oppi.

Har simo. Den har to lommer foran. Den ene har jeg lommebok, mobil, leppomade, hårstrikk og nøkler i (altså ting til meg). Den andre har jeg søpleposer, våtservietter til hånd/ansikt, brystvortekrem og desinfiserende gel (greit å ha lett tilgjengelig). En lomme med glidelås inni, der har jeg helsekortet. En lomme utenpå bak, der har jeg solbriller og øretelefoner. I det store rommet har jeg stelleunderlag, våtservietter, klesskift, bodylotion, leker og evt babymat, smekke og skje. Tar med egen boks til det. Har bleier og stellekrem i en mappe.

Min har mange rom, men finnes ikke organisert :p Jeg har alltid et fullt skift til mini i det rommet med glidelås, ellers flyter det, så det er ikke vits å ta bilde :p

Bruker ikke stelleveske lengre, har bare to bleier og våtservietter i veska mi.

Har bare jeg som er organisert her eller? Må ha alt på sin faste plass :D

Dette var vanskelig å ta gode bilder av :-P Jeg gjorde et forsøk og fikk ryddet litt i vesken i samme slengen ;-)
Jeg har en stelleveske fra Timmie og Leslie. Den har to små lommer med glidelås på utsiden. Der har jeg kortholder, helsekort og bilnøkler.
På innsiden nærmest er det to lommer, i den ene har jeg bleier og den andre våtservietter, stelleunderlag, søppelposer og en liten tube med sinkkrem. På motsatt side er det en lomme med glidelås, der har jeg som regel et hårbånd eller to. Utenpå er det en større lomme med strikk, der har jeg skift til henne og pose til skittentøy. I det største rommet i midten har jeg en sånn "veskeorganisator" der jeg har (alt for mye) mine ting. Sånn som 3 pakker tyggis, 5 leppepomade, 3 leppestifter, pengebok, håndkrem, paracet ++. Ved siden av denne organisatoren har jeg eventuell babymat. En liten boks med rosiner og puffet ris er nesten alltid med, veldig kjekk å ha dersom hun blir litt survete på butikken e.l. På kortsidene er det små lommer til drikkeflaske/ tåteflasker ol, og øvert på ene kortsiden er det en krok der husnøkklene er hektet fast. Jeg elsker denna veska, det er plass til mye og jeg vet akkurat hvor jeg finner det jeg trenger.

1419627800626.jpg1419627812785.jpg1419627825725.jpg1419627836334.jpg

• Liker
Reactions: EJ
Har bare jeg som er organisert her eller? Må ha alt på sin faste plass :D
Min var organisert når jeg hadde den i bruk ;) bruker ikke stelleveske lengre siden det ikke er jeg som farter rundt med han lengre.

Dette var vanskelig å ta gode bilder av :-P Jeg gjorde et forsøk og fikk ryddet litt i vesken i samme slengen ;-)
Jeg har en stelleveske fra Timmie og Leslie. Den har to små lommer med glidelås på utsiden. Der har jeg kortholder, helsekort og bilnøkler.
På innsiden nærmest er det to lommer, i den ene har jeg bleier og den andre våtservietter, stelleunderlag, søppelposer og en liten tube med sinkkrem. På motsatt side er det en lomme med glidelås, der har jeg som regel et hårbånd eller to. Utenpå er det en større lomme med strikk, der har jeg skift til henne og pose til skittentøy. I det største rommet i midten har jeg en sånn "veskeorganisator" der jeg har (alt for mye) mine ting. Sånn som 3 pakker tyggis, 5 leppepomade, 3 leppestifter, pengebok, håndkrem, paracet ++. Ved siden av denne organisatoren har jeg eventuell babymat. En liten boks med rosiner og puffet ris er nesten alltid med, veldig kjekk å ha dersom hun blir litt survete på butikken e.l. På kortsidene er det små lommer til drikkeflaske/ tåteflasker ol, og øvert på ene kortsiden er det en krok der husnøkklene er hektet fast. Jeg elsker denna veska, det er plass til mye og jeg vet akkurat hvor jeg finner det jeg trenger.

Vis vedlegget 96189Vis vedlegget 96190Vis vedlegget 96192Vis vedlegget 96193
Digger vesken din;) hehe

Ja, har ikke du samme ? ;)
Hvordan organiserer du din?
Har den samme ja;) elsker den!:) har ikke så mye organisering:p har nøkler og mobil i smålommene. Oppi den lille vesken har jeg ting til meg (tampong,leppestift etc), bleiene har jeg i en "toalettmappe"sak. Ellers så ligger ting rett oppi det store rommet:p

Jeg har simo sin som jeg drar med meg,og emmaljunga som henger på vogna.Jeg kjøpte...hva skal jeg kalle det,romdeler? Det er iallefall en organiseringsting som jeg har oppi stellebaggen med mange rom.Der har jeg alltid fire bleier,kremer,våtservietter,engangssmekker og skjeer.En body og strømpebukse,kulltabletter tilfelle! Stelleunderlag.bind,lepsyl og håndsprit til meg bakerst i veska:)

Kjøpte den organiseringstingen på ebay til to kr:-p

Jeg har simo sin som jeg drar med meg,og emmaljunga som henger på vogna.Jeg kjøpte...hva skal jeg kalle det,romdeler? Det er iallefall en organiseringsting som jeg har oppi stellebaggen med mange rom.Der har jeg alltid fire bleier,kremer,våtservietter,engangssmekker og skjeer.En body og strømpebukse,kulltabletter tilfelle! Stelleunderlag.bind,lepsyl og håndsprit til meg bakerst i veska:)

Kjøpte den organiseringstingen på ebay til to kr:p

Er den organiseringstingen noe lignende den som jeg la ut bilde av? JEg har også kjøpt den på ebay for noen få kroner

Syn den er kjempe kjekk. Dersom jeg bytter veske er det bare å ta den ut og putte i den andre veska så har jeg alt jeg trenger =)

Er den organiseringstingen noe lignende den som jeg la ut bilde av? JEg har også kjøpt den på ebay for noen få kroner

Syn den er kjempe kjekk. Dersom jeg bytter veske er det bare å ta den ut og putte i den andre veska så har jeg alt jeg trenger =)

Nesten,den jeg har er flere rom i:-)

Back
Topp