Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Slenger oppi noe mat og skift om jeg tenker vi trenger det også.Bruker ikke stelleveske lengre, har bare to bleier og våtservietter i veska mi.

Min var organisert når jeg hadde den i brukHar bare jeg som er organisert her eller? Må ha alt på sin faste plass![]()
Digger vesken dinDette var vanskelig å ta gode bilder avJeg gjorde et forsøk og fikk ryddet litt i vesken i samme slengen ;-)
Jeg har en stelleveske fra Timmie og Leslie. Den har to små lommer med glidelås på utsiden. Der har jeg kortholder, helsekort og bilnøkler.
På innsiden nærmest er det to lommer, i den ene har jeg bleier og den andre våtservietter, stelleunderlag, søppelposer og en liten tube med sinkkrem. På motsatt side er det en lomme med glidelås, der har jeg som regel et hårbånd eller to. Utenpå er det en større lomme med strikk, der har jeg skift til henne og pose til skittentøy. I det største rommet i midten har jeg en sånn "veskeorganisator" der jeg har (alt for mye) mine ting. Sånn som 3 pakker tyggis, 5 leppepomade, 3 leppestifter, pengebok, håndkrem, paracet ++. Ved siden av denne organisatoren har jeg eventuell babymat. En liten boks med rosiner og puffet ris er nesten alltid med, veldig kjekk å ha dersom hun blir litt survete på butikken e.l. På kortsidene er det små lommer til drikkeflaske/ tåteflasker ol, og øvert på ene kortsiden er det en krok der husnøkklene er hektet fast. Jeg elsker denna veska, det er plass til mye og jeg vet akkurat hvor jeg finner det jeg trenger.
Vis vedlegget 96189Vis vedlegget 96190Vis vedlegget 96192Vis vedlegget 96193
Digger vesken dinhehe
Har den samme jaJa, har ikke du samme ?
Hvordan organiserer du din?
Jeg har simo sin som jeg drar med meg,og emmaljunga som henger på vogna.Jeg kjøpte...hva skal jeg kalle det,romdeler? Det er iallefall en organiseringsting som jeg har oppi stellebaggen med mange rom.Der har jeg alltid fire bleier,kremer,våtservietter,engangssmekker og skjeer.En body og strømpebukse,kulltabletter tilfelle! Stelleunderlag.bind,lepsyl og håndsprit til meg bakerst i veska
Kjøpte den organiseringstingen på ebay til to kr![]()
Er den organiseringstingen noe lignende den som jeg la ut bilde av? JEg har også kjøpt den på ebay for noen få kroner
Syn den er kjempe kjekk. Dersom jeg bytter veske er det bare å ta den ut og putte i den andre veska så har jeg alt jeg trenger =)