Stelleveske

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Noen som har en stelleveske å anbefale? Jeg er ikke fornøyd med den vi har, og har blitt så lei at jeg må kjøpe en ny. Vårt har et stort rom inni, så det blir bare rot. Er tre små lommer der også, men de er så små at de ikke duger til noe...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg skryter jeg jo hemningsløs av min så fort jeg får anledning og det gjør jeg jo nå!
Ida ising, beste kjøpet :) www.idaising.com


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg skryter jeg jo hemningsløs av min så fort jeg får anledning og det gjør jeg jo nå!
Ida ising, beste kjøpet :) www.idaising.com


Sent from my iPad using BV Forum

De ser jo superfine ut! Hvilken modell har du?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
De ser jo superfine ut! Hvilken modell har du?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Copenhagen, men hadde ikke valgt den dyre hadde det ikke vært fordi jeg fikk den i gave. Vet at Barnas hus får de inn snart eller har fått de inn.

Angrer på at jeg ikke kjøpte den fra starten av. Den er i tillegg veldig lett. I tråden "hva har du i stelleveska" kan du se hva jeg har opp i min.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du kjenner noen som er flinke til å sy så kan du få de til å lage sånn foldout stelleveske til deg. Jeg fikk det i gave av tanta mi som ho hadde laga. Kjempe fin og helt unik
 
Jeg har Littlephant svart og hvit rutete med gult skinn :D storfornøyd, med to små som trenger bleier og skift og leker og mat, så må jeg ha størrelse på veska! Skal ha som jobbveske etterpå :)
 
Jeg hadde ei fra ebay, veldig fornøyd, men igår når jeg pakket den til vi drar til syden så sto jeg plutselig med glidelåsen i hånda :p
Var så heldig å fikk meg ei da, så nå har jeg emmaljunga si til jeg finner ei ny som jeg er like fornøyd med som den første :)
 
Back
Topp