Stelleveske

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Hvilken stelleveske skal du ha? Og er det noen som vet hvilken som passer til bugaboo cameleon 3? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en som matcher til bilstolen og får med matchende veske til Emmaljunga-vogna :) Ønsker meg veldig en Storksak-veske, men det er ikke planlagt innkjøp :)

Last edited:
Skal ha en designerveske, som blir laget til meg nå. og siden svart er hovedfargen, kan mannen fint bruke den også.
Du kan vel ha hvilken som helst veske, de fleste passer, er vel bare smak og behag som gjelder :)

Skrev tekst også men den forsvant :p
Denne har vi kjøpt til vår bugaboo buffalo, bruker bare kroker fra tinkafu så passer de fleste stellevesker til din vogn :-)

Storskak Elizabeth Quilted. Veldig fornøyd så langt, den er pakket og klar til å ta med på barselsopphold:)

Tar dere med stellevesken på sykehuset?
Jeg har nemlig bare pakket med tøy + litt div til baby i min bag sammen med mine ting.

Hadde ikke tenkt å drasse med meg stellevesken i tilleg til min og mannens bag. Men vet ikke hva som er vanlig, hva gjør dere?

Jeg tar bare med en bag til meg og babyen - mannen får ikke sove på sykehuset så da trenger ikke han noe, med unntak av litt mat/snacks :-)

Tar dere med stellevesken på sykehuset?
Jeg har nemlig bare pakket med tøy + litt div til baby i min bag sammen med mine ting.

Hadde ikke tenkt å drasse med meg stellevesken i tilleg til min og mannens bag. Men vet ikke hva som er vanlig, hva gjør dere?
Tenkte å pakke tingene hans i min bag, men vi har over 1 times reisevei hjem. Hvis det skulle bli behov for en stopp er det deilig å ta med stellevesken enn å rote rundt i bagen min.

Vi har to timers kjøretur til sykehuset, derfor tar jeg med stelleveske. I tillegg skal vi overflyttes fra et sykehus til er annet for barselsopphold. Og så er fødebagen min så stor at stelleveska smetter fint oppi;)

ImageUploadedByBV Forum1397457093.729589.jpg
Hvilken skal jeg velge?

Jeg hadde valgt enten den brune eller den svarte helt enkle:)

Lekre vesker :)

Tror jeg får gå for svart.. Mest annvennelig for mannen og det :p Han bare rister på hodet over en veske til 2000 :p

Jeg har en som matcher bilstolen, grei nok. Har pakket babyting i den til sykehuset og har en egen bag til meg selv, ser at morgenkåpen min tar majoriteten av plassen i min bag :P så dermed blir det tre bagasjer til sykehuset, en for hver ;)

Back
Topp