Stelleveske

CeciliaC

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julikulene 2020
Har sett litt på Storksak Elizabeth, men innser at det kanskje ikke er så praktisk med stelleveske i skinn? Noen erfaringer? Lurer spesielt på regn, redd for misfarging av skinnet. Har kun sett den på nett, så vet ikke helt hvordan kvaliteten er.

Er det noen andre stellevesker jeg burde se på? Burde være praktisk og lekker å se på :)

Alle tips mottas med takk :D

Har så sykt lyst på en Bushka, men de er ikke akkurat noe billigere enn Storksakene.

Jeg har kikka masse på ebay, og nå fått en fin en jeg er fornøyd med :)

Du kan jo impregnere vesken da så blir den sikkertt ikke stygg? Jeg vet ikke hvordan stelleveska ser ut, men mitt eneste tips er, ikke kjøp en veske med tusen lommer. Du finner aldri det du ser etter og plassen i veska blir plutselig trang. Hilsen misfornøyd veskekjøper :p

Du kan jo impregnere vesken da så blir den sikkertt ikke stygg? Jeg vet ikke hvordan stelleveska ser ut, men mitt eneste tips er, ikke kjøp en veske med tusen lommer. Du finner aldri det du ser etter og plassen i veska blir plutselig trang. Hilsen misfornøyd veskekjøper :p

Jo, det er sant. Men jeg vet hvordan det er med skinnveskene mine, jeg kan impregnere dem, men det ender opp med at jeg går med den innafor jakka fordi jeg er så redd for at de skal ødelegges :P Det er litt verre med ei stelleveske.. Hehe ;)

Jeg har en storksak Sofia og den er like fin i skinnet nå etter et år. Elsker veska!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har en storksak Sofia og den er like fin i skinnet nå etter et år. Elsker veska!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvordan blir skinnet påvirket av regn? Har du impregnert den? I tilfelle søl inni veska, er foret uttagbart og vaskbart?

Kan ta bilde av min, den er rød og man ser jo at den er brukt men elsker den for det! :)
Syns den om mulig ser bedre ut nå enn den gjorde for et år siden, innbiler meg også at den viser litt mer pga fargen sin.

Enkelt å vaske over med klut inni, aldri opplevd noe problemer der ihvertfall ;)
ELSKER den stelleveska! :D

Jeg har vært veldig fornøyd med min skiphop studio ;-)
Ikke noe misfarging eller noenting ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vet ikke hvordan det er med skinn, men er veldig fornøyd med min Emmaljungaveske :)

Jeg har storksak Elisabeth og elsker den! Skinn blir jo fint når det er slitt:) Har en billig en fra e-bay som jeg bruker når det regner, kosta 150kr

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan ta bilde av min, den er rød og man ser jo at den er brukt men elsker den for det! :)
Syns den om mulig ser bedre ut nå enn den gjorde for et år siden, innbiler meg også at den viser litt mer pga fargen sin.

Enkelt å vaske over med klut inni, aldri opplevd noe problemer der ihvertfall ;)
ELSKER den stelleveska! :D

Åh, finnes den i rød også. Har bare sett de "vanlige" fargene..og jeg er blitt veldig glad i spreke farger, så blir litt kjedelig med grått eller brunt. Rødt skinn ser jo fantastisk ut :D Vet du om de selger den i rødt enda?

Jeg har storksak Elisabeth og elsker den! Skinn blir jo fint når det er slitt:) Har en billig en fra e-bay som jeg bruker når det regner, kosta 150kr

Hehe, det var jo kjempelurt å ha en billig ekstra - at jeg ikke tenkte på det.. Godt tips! Hvordan synes du den er inni - jeg leste noe om at det var unødige lommer og organisering innvendig? Og hvordan er stellematta? Kan den vaskes/tørkes av greit? Innser at jeg må dra til butikken og se litt på den, men greit å høste litt erfaringer fra dere som har den :) Er det noen ulemper med den jeg bør tenke på?

Åh, finnes den i rød også. Har bare sett de "vanlige" fargene..og jeg er blitt veldig glad i spreke farger, så blir litt kjedelig med grått eller brunt. Rødt skinn ser jo fantastisk ut :D Vet du om de selger den i rødt enda?
Fikk den her inne og har ikke sett andre steder så virker ikke sånn :o
Jeg syns forresten at alle lommene inni er GENIALE! er lomme til bleier, en til våtservietter også små lommer til bleiepose, så kremer, smokker også er de lommene såpass små at de kan bli godt brukt men allikevel så tar de ikke unødendig plass :)
Ellers er det jo praktisk med en stelleveske som er litt delt opp slik at man kan ha sine ting og ungen sine ting adskilt :)

Stellematta er lett å bare gå over med våtserviett, min er like fin, ellers er det MANGE smarte løsninger syns jeg ihvertfall på Elizabeth :D

Skal løpe og ta bilder nå ;)

her er bildene :)

1397300144135.jpg

her ser man at den er brukt men syns nesten ikke vanligvis ;)

1397300188936.jpg

også der de litt store lommene perfekte til bleier og våtservietter som jeg sa :)

1397300259101.jpg

veldig god og god plass inni, vi har faktisk brukt den til å ha alt man trenger til overnatting også :)

fikk den mens hun fortsatt brukte flaske og var god plass i den da også selvom slike ting ofte tar plass :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Hehe, det var jo kjempelurt å ha en billig ekstra - at jeg ikke tenkte på det.. Godt tips! Hvordan synes du den er inni - jeg leste noe om at det var unødige lommer og organisering innvendig? Og hvordan er stellematta? Kan den vaskes/tørkes av greit? Innser at jeg må dra til butikken og se litt på den, men greit å høste litt erfaringer fra dere som har den :) Er det noen ulemper med den jeg bør tenke på?
Alle lommene er kjempepraktisk! Stellematta funker bra, har ikke hatt behov for å tørke av ennå;)
Synes ikke det er noen ulemper med den, eneste må være prisen. Er faktisk det dyreste jeg har kjøpt av utsyr til babyen, for vi fikk både vogn og bilsete:)

Jeg ville tenkt på vekta, den er veldig tung synes jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for bilder :D Den er jo lekker. Godt å høre at innmaten er praktisk. Tung blir den sikkert, for det er jo skinn. Får kjenne litt i butikken. Tusen takk for alle tipsene :D

Back
Topp