Stelleveske??

Ajja

Gift med forumet
Ja no har vi hatt de små ei stund å fått testa ut stellevesken, kordan e best?
Ka like dåkker og anbefale??
Eg må invistere i ny, den eg har e alt før dårlig...
Har ei "vanlig" simo stelleveske, uten glidelås lukking... Og borrelåsen er så slitt å dårlig at den funke ikkje lenger...
Det eg like me simoen e at den har hemper for å henge på vogna ;) og selvfølgelig en lang til å ha på skuldra....
Ellers e det ikkje så mykje eg like me den...

Vil gjerne høre dåkker meininge og kor man får kjøpt dem...

Jeg er veldig fornøyd med min stelleveske fra Brio. Den har glidelåslukking og klaff over der igjen med borrelåslukking. Har hemper med borrelås på sidene for enkel festing på vognen - er veldig fornøyd med akkurat disse for jeg bruker vesken også på søskenvogn ;) Litt forskjellige rom og strikk inni vesken slik at det er lett å holde orden i saker og ting. En helt enkel veske igrunn, men veldig praktisk og helt topp til mitt bruk i alle fall ;)
Betalte vel 599,- på Barnas Hus :)

Jeg har fra Marc Jacobs, men har ikke testet den ordentlig, kommer med rapport senere :)

Den er i alle fall stor og romslig, så får plass til alt jeg trenger pluss litt til. Det medfølger også stellematte, kjekt, men det kan man jo bare supplere med uansett hvilken veske man har. Det beste med den er vel at den er så snasen ;)

Jeg hadde en stor som hørte til Emmaljunga vogna mi, men ville ha en mindre og mere veske-lignende stelleveske, så kjøpte denne fra Smallstuff i sort skinn. Veldig fornøyd:D Finnes i flere farger....
1a.jpg

Bruker faktisk en pc-veske fra Bjørn Borg.. Flere rom oppi og perfekt til mitt bruk. Mannen synes heller ikke den ser "damete" ut -
billig car den og!

Yummy mummy her :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er superfornøyd med Elizabeth fra Storksak:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp