Stelleveske

Vi fikk med stellevesken til emmaljunga når vi kjøpte vognen. Så syns det holder, og den matcher jo:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt en stilren svart ryco kelly tror jeg den het..veldig fornøyd foreløpig, selv om den ikke er tatt i bruk enda;-) brukte stelleveske masse sist, og det vil nok bli det samme behovet denne gang:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg brukte stelleveske masse sist!:) og har kjøpt den som hører til Stokke vogna nå :)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Jeg har kjøpt Storksak Emily veske, mørkebrun i nylon. Jeg er førstegagsfødende og har derfor ingen erfaring med stellevesker, men jeg ble veldig fornøyd når jeg fikk den i posten, virker veldig bra, og ser bra ut :) Ville ha en veske som ikke har det typiske stelleveske-preget, slik at jeg kan bruke den ellers også. Samtidig som det er en fordel at den ikke er alt for feminin slik at mannen min kan bruke den uten å skjems :P hehe.

• Liker
Reactions: H27
har bare en ryggsekk intill videre... evt bruke en stor veske....hadde ei billig stelle veske sist, men gikk så fort i stykker, å etter 6 mnd brukte jeg kunn en stelle mappe :) men før det var det et must. hadde gulpe jente så måtte alltid ha med to skift til ho og et til meg.... så va full bagg

Jeg fikk storksak Elisabeth i dove grey av mannen til jul:) såååå fornøyd!!
Den er pakket og klar til å ha med på sykehuset

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Simo sin (grå lik som vognen). Synes den er praktisk, men kunne vært litt stivere. Ikke særlig fin, blir bare praktisk som henger på vognen. Bruker finere veske ellers.

Jeg fikk storksak Elisabeth i dove grey av mannen til jul:) såååå fornøyd!!
Den er pakket og klar til å ha med på sykehuset

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fekk så lyst på den!! Men trur gubben hadde slått meg om eg hadde kommen heim med ei veske til 2000kr :P Virkar det som det er verdt det? Er redd for å bli skuffa - sjølv om den ser fantastisk ut!

Fekk så lyst på den!! Men trur gubben hadde slått meg om eg hadde kommen heim med ei veske til 2000kr :P Virkar det som det er verdt det? Er redd for å bli skuffa - sjølv om den ser fantastisk ut!

Jeg er super fornøyd! Jeg så det når jeg fikk førstemann hvor lang tid det tok før jeg kunne bruke mine vanlige små vesker igjen, man drar jo rundt på alt mulig til disse små :) så jeg sa til mannen at denne kom jeg til å kjøpe i barselgave til meg selv! Men han kom meg i førkjøpet :) er virkelig verdt hver krone syntes jeg, men jeg ser selvfølgelig at det er mye for en stelleveske. Hadde jeg ikke kunne brukt den som en hverdags veske i mange år fremover så hadde jeg droppet det. Veldig god kvalitet på skinnet også. :) :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp