Stelleveske

calla_84

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Hvilken stelleveske har dere? Noen som har moen anbefalinger?

Jeg har egentlig griselyst på storksak sin "elizabeth"-veske..men 2000 kr for en stelleveske a gitt..hmmm :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wow, den var veldig fin! Men stiv pris, ja.

Jeg har Emmaljunga sin sportstelleveske. Enkelt og greit fordi den fulgte med vognen. Veldig fornøyd. Men er kanskje ikke aktuelt om man ikke har vognen?
Har i fargen Capri Brown.
ImageUploadedByBV Forum1376437058.355561.jpg

Skulle gjerne hatt noe alá den du nevner, men får ikke meg selv til å bruke såpass når vi har en fullt brukbar veske :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Det er litt sånn jeg tenker også - man MÅ jo ikke ha en stelleveske til mange tusen kroner når det finnes fullt brukbare, praktiske og fine vesker til noen hundrelapper..
Det dumme er at når man først har funnet noe man liker, så er det så innmari vanskelig å si seg fornøyd med noe annet :p

Det er litt sånn jeg tenker også - man MÅ jo ikke ha en stelleveske til mange tusen kroner når det finnes fullt brukbare, praktiske og fine vesker til noen hundrelapper..
Det dumme er at når man først har funnet noe man liker, så er det så innmari vanskelig å si seg fornøyd med noe annet :p

Har handlet på ebay, eller rettere sagt, mannen handlet 3 stk til meg på ebay ;)
Billige men gode :)
Har også lyst på ei svindyr ei i skinn, men får klare meg med de jeg har.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg har denne: https://www.google.no/search?q=smal...hl=nb&client=safari#biv=i|1;d|1wQeifPHg4u4wM:

Veldig fornøyd med den :) Den kostet 1699 kr, litt i dyreste laget for en veske synes jeg, men for noe jeg kommer til å bruke daglig i så lang tid,
så er det verdt å legge litt penger i en man liker.

Jeg har også sort Emmaljunga stelleveske som matcher vogna, men den har jeg brukt til begge storesøstrene også, så den har sett bedre dager...

Til storesøster brukte jeg bare en stor veske i imitert skinn fra HM. Tror jeg betalte 149kr for den da jeg kjøpte den for mange mange år siden. Funket kjempebra! :)

Nå har jeg dobbelt opp av alt som skal være med i tillegg til flasker og mme, så da har jeg kjøpt byStroom Gaida. Ser ut som en vanlig veske, men med en super rominndeling med plass til alt jeg trenger å ha med meg. Her er link:

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/582186/SubProducts/582189

Har handlet på ebay, eller rettere sagt, mannen handlet 3 stk til meg på ebay ;)
Billige men gode :)
Har også lyst på ei svindyr ei i skinn, men får klare meg med de jeg har.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Har sett litt på ebay jeg også, men er ingen dreven shopper der. Noen som vet hvordan det er med tollregler o.l.? :)

Eg kjøpte bare en vanlig stor veske, og satte en romdeler oppi. Masser av plass :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    180,4 KB · Visninger: 34
Har sett litt på ebay jeg også, men er ingen dreven shopper der. Noen som vet hvordan det er med tollregler o.l.? :)

Holder du deg under 200kr så slipper du toll ;)
Men de fleste selgere går med på å skrive varens verdi til under 200kr selv om den er over om du spør dem ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Sydde selv, for de jeg likte var litt for dyre. Så brukte heller et par hundre på stoff, og så hadde jeg noe å gjøre mens jeg venta på prinsen

Jeg har en helt vanlig veske fra en veskebutikk, den var på salg til 199 kr :)

Foreløpig er det så lite som trengs, jeg har en liten håndveske på størrelse med to mursteiner som jeg har det nødvendige for en tre-fire timers tur. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen stelleveske senere heller.. Bruker noe jeg har liggende... :)

Back
Topp