Stelleveske

Juliete

Forumet er livet
Mailykke 2018
Hvilken stelleveske har du?

Har en fra sist, men er så misfornøyd med den.
Vil ha ny, men usikker på hvilken :)

Sniker fra juni. Har akkurat kjøpt meg ny. Den hetet ganly fra byStroom, i gargen moccha. God plass og stilig veske, som kan brukes som vanlig veske også :-)
Mange praktiske rom ig følger med stellematte, flaske"veske" , toalettmappe og pose til skittentøy.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1374490170510.jpg
    1374490170510.jpg
    60,2 KB · Visninger: 126
Sniker fra juni. Har akkurat kjøpt meg ny. Den hetet ganly fra byStroom, i gargen moccha. God plass og stilig veske, som kan brukes som vanlig veske også :-)
Mange praktiske rom ig følger med stellematte, flaske"veske" , toalettmappe og pose til skittentøy.

Beklager alle skrivefeil :p

Har stelleveske som matcher vogna. Emmaljunga sport stelleveske i brown flowers.

Termin 08.08.13

Sist hadde vi teutonia sin-skikkelig misfornøyd. MEN når jeg skulle kjøpe ny nå, finner jeg absolutt ingen jeg liker under 2000,- :-0 og det er tross alt en stelleveske!!! Fikk kjøpt en brukt Fleur de Ville -veske som jeg synes er helt ok...skal i alle fall klare meg til jeg Evt finner en jeg liker skikkelig og som ikke koster skjorta!!!

Sist hadde vi teutonia sin-skikkelig misfornøyd. MEN når jeg skulle kjøpe ny nå, finner jeg absolutt ingen jeg liker under 2000,- :-0 og det er tross alt en stelleveske!!! Fikk kjøpt en brukt Fleur de Ville -veske som jeg synes er helt ok...skal i alle fall klare meg til jeg Evt finner en jeg liker skikkelig og som ikke koster skjorta!!!

Hehe, det er slik det her. Er en stelleveske jeg tenker på, men altså, 1700 for en stelleveske.....
Tenker at den kan jeg bruke senere som veske, men mannen nekter. Noe jeg skjønner ;)

Sniker fra juni. Har akkurat kjøpt meg ny. Den hetet ganly fra byStroom, i gargen moccha. God plass og stilig veske, som kan brukes som vanlig veske også :)

Den var fiiiiiiin :)

Har kjøpt ju ju be stelleveske. Med førsteinntrykk virker den grei, er romslig med masse oppbevaringsmuligheter. Er også med en liten stellepute oppi. Har ikke tatt den i bruk enda, så det gjenstår jo å se hvordan den er i praksis ;)

Smallstuff i lysebrun ;) gleder meg såååå til å ta den i bruk ;) fikk den i gave av venninnene mine ❤

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Kjøpte meg ny etter at jeg solgte gaia&Ko veska mi. Så ble ei lysebrun basson baby veske :)

Har kjøpt skiphop stelleveske, sånn med lokk. Husker ikke hva modellen het... Men jeg kjøpte den iallefall på lekmer.no

Åååå, det er den jeg vil ha!!! Er du fornøyd så langt? ;)
Hvordan er den inni?

Jeg er veldig fornøyd så langt :)
Vesken har 3 rom. En som ikke er så dyp til å ha mobil, lommebok e.l tenker jeg iallefall. En på siden hvor det ligger en kjempe søt stellematte med stjerner også har du hovedrommet som er bra romslig. Rett og slett bare drømmestellevesken <3

Har kjøpt ju ju be stelleveske. Med førsteinntrykk virker den grei, er romslig med masse oppbevaringsmuligheter. Er også med en liten stellepute oppi. Har ikke tatt den i bruk enda, så det gjenstår jo å se hvordan den er i praksis ;)

Den har jeg også kjøpt :) be all eller hva den heter :) har fått brukt den noen dager nå, og er suuuuper fornøyd! :) og likte at jeg kunne feste nøklene i den snora :p så har jeg full kontroll å slipper å lete :p
Å den holder godt på kulde/varme! Hadde en kald brus med meg , og den holdt seg kald! Er helt imponert jeg :) hihi
Og god plass til ekstra bytte og bleier ;) har liksom et rom for ALT :D

Back
Topp