Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager alle skrivefeilSniker fra juni. Har akkurat kjøpt meg ny. Den hetet ganly fra byStroom, i gargen moccha. God plass og stilig veske, som kan brukes som vanlig veske også
Mange praktiske rom ig følger med stellematte, flaske"veske" , toalettmappe og pose til skittentøy.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sist hadde vi teutonia sin-skikkelig misfornøyd. MEN når jeg skulle kjøpe ny nå, finner jeg absolutt ingen jeg liker under 2000,- :-0 og det er tross alt en stelleveske!!! Fikk kjøpt en brukt Fleur de Ville -veske som jeg synes er helt ok...skal i alle fall klare meg til jeg Evt finner en jeg liker skikkelig og som ikke koster skjorta!!!
Sniker fra juni. Har akkurat kjøpt meg ny. Den hetet ganly fra byStroom, i gargen moccha. God plass og stilig veske, som kan brukes som vanlig veske også
Mange praktiske rom ig følger med stellematte, flaske"veske" , toalettmappe og pose til skittentøy.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Syns denna ser grei ut eg.. Ikke koste den skjortå heller.. Komme nok til å gå for denna sjøl
Jeg har smallstuff stelleveske i svart <3<3
Den var også fin. Er ikke lett
Er du fra Rogaland? Evnt hvor?
Åååå, det er den jeg vil ha!!! Er du fornøyd så langt?
Hvordan er den inni?
Har kjøpt ju ju be stelleveske. Med førsteinntrykk virker den grei, er romslig med masse oppbevaringsmuligheter. Er også med en liten stellepute oppi. Har ikke tatt den i bruk enda, så det gjenstår jo å se hvordan den er i praksis