Stelleveske

Såpebobla

Elsker forumet
Hvilken stelleveske har dere? Hvor kjøpt og hvor mye kostet den? Jeg driver og lurer på å kjøpe Ju-ju-be stelleveske, men de er jo ikke akkurat billig da, men.. tenkte jeg kunne kjøpe fra siden deres, men så sender de visst ikke internasjonalt.. så da må jeg vel kanskje bestille fra Norge.. Er jo dyrere her da.. Noen som har tips til hvor det er lurt å handle? :)

Kjøpte OTH sin brukt. Hadde den sist også! Veldig anvendelig

Venter ei tulle 4. Juli 2013

ImageUploadedByBV Forum1372505517.496208.jpg
Slenger med bilde

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har biro sin. Ser ut som en dyp veske. Har til begge en svart og en army grønn. Kostet totalt 170 kr for kjøpte dem brukt!

Emmaljunga sin som fulgte med vognen

ImageUploadedByBV Forum1372508619.246788.jpg

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Vi har Gaia&Ko stelleveske som vi kjøpte til lillesøster. Den er stor og ikke minst har glidelås og jeg er kjempefornøyd med den. Jeg er avhengig av glidelås på stelleveska. Har lyst på ny for å ha i tillegg, men finner ikke noe særlig med glidelås og som i tillegg ikke er for mye veske (mannen min skal jo kunne gå med den også), så da får jeg bruke kun den jeg har. Hadde Simo som fulgte med vogna til storesøster, men den var skikkelig herk. Var jo uten glidelås og den vesle greia som var over, holdt ikke, så plukket opp alt innholdet fra stelleveska mange ganger på parkeringsplasser og kjøpesenter for å si det sånn, og akkurat det gidder jeg ikke en gang til.

Fra storebror har jeg en stelleveske i samme stil som vognen, Teutonia. Svart og kjedelig. Helt grei når den bare henger på vognen for at du skal gå en trilletur eller pappaen ska ta den med seg. Kjøpt i barnevognbutikk og kostet vel 750 kr..
image.jpg
ikke helt lik utseende men samme form.

Så jeg har og kjøpt meg en vanlig veske som er stor og romslig, og en romdeler. Den er kjøpt på CMYK fr 550kr og romdeler fra Ebay til 17kr.
image.jpgimage.jpg

Har en stelleveske fra Petunia Piclle bottom fra sist - og har kjøpt ny fra lin & leo nå :P Begge to var dyyyyre! Tenker å prøve å selge den vi har fra før kanskje. Og den nye blir nok brukt som veske etter den er ferdig som stelleveske :)

Jeg har skiphop studio. Elsker den veska :) Kjempelett, selv om man fyller den opp.

Hadde jujube be all, men syntes den ble for liten faktisk.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Har en emmaljunga som fulgte med vognen vi har arvet :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Takker for svar! :) Lurer på om det ikke blir en ju-ju-be prepared på meg ;) stor stelleveske så jeg får plass til et skift til eldste gutten på 2 også ;)

Jeg holder på å sy selv. Er veldig spent på om jeg blir formøyd når jeg begynner å bruke den, men har prøvd å få med noen detaljer som jeg har likt på andre vesker. Skal prøve å huske å legge ut bilde når den er ferdig ;-)

Back
Topp