Stelleveske

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg var på Barn og utstyr i dag for å se på vogn.. igjen! ;) Vi har bestemt oss for emmaljunga city cross, men nå står valget på fargen. Iallefall så fant vi en fin vogn i dag som var limited edition, og pga det solgte de vogna som en pakkeløsning. Dvs at bag og stelleveske og div fulgte med. Meen jeg kan ikke si jeg ble videre imponert over stelleveska. Den var kanskje litt kjedelig..? Hvordan gjør dere andre det? Og hvor kjøper dere stelleveske? Kanskje noen har en å anbefale? Jeg vil jo at veska skal være praktisk OG fin, hvis det er mulig ;)

Jeg har såå lyst på den smallstuff veska, men den er litt dyr :p

Jeg har faktisk to, ene fulgte med vogna, men den liker jeg ikke. Det er få rom i den og ja.. Ikke så praktisk.. Den andre er ikke spesielt fin, dessverre, helt svart og ganske kjedelig, men den er sååå god inni, mange rom til alt mulig.. Men husker ikke hva den heter (om det er noe merke i det hele tatt :P), kjøpte den på salg for 5,5 år siden :P

har den som passer city cross vogna vi, men nå er ikke jeg så opptatt av hvordan stelleveska ser ut da hehe bare den fungerer til vårt bruk og det gjorde den så da blir den brukt om igjen hehe
sikkert kjedelig ja ;-)

Har tidligere brukt simo sin store stellebag, den funka supert for oss som hadde flaskebarn og trengte god plass! Den ble ødelagt i vask, så må ha meg en ny..sikler på smallstuff her og :p

Sniker litt, men anbefaler virkelig skiphop studio ;)

Jeg elsker mi veske, og jeg har hatt en del vesker ;)

Den er lett, selv når den er fylt opp, og det er viktig med ei stelleveske. Og så kan den brukes som vanlig veske senere ;)

Har kjøpt meg stelleveske fra smallstuff denne gang!=) Har en nesten ubrukt stelleveske fra simo om noen er interesserte i den=) Mørkeblå...

Hadde den store simo stellevesken sist. Kjempefornøyd. Likte godt at det var kroker som kunne henges rett på bagen, så jeg slapp å ha den rundt håndtaket. Men denne slet jeg rett og slett ut. Har lyst på en annen denne gangen bare for å variere litt. Får se hva jeg ender på.

Vi har kjøpt stelleveska som hører til vogna vi skal ha.
Mest fordi jeg er usikker på om min gamle veske (fra gaia&ko) vil passe til vogna vår ( ikke fått testet det enda).
Den jeg hadde sist er jeg utrolig fornøyd med, så om den passer med vogna vår (mtp farge og oppheng) så har jeg i beste fall to å velge i/bytte mellom :)

Back
Topp