Stelleveske

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Noen som har begynt å tenke på stelleveske?

Har ei stor simo stelleveske fra før, men den henger ikke så godt på TFK vognen, så er på utkikk etter den ultimate stellevesken :p

Hvilken veske har du valgt?
Hvorfor?
og legg gjerne ved en link ;)

Har brio weekendbag. Passe str, romslig og kan brukes etter stelletiden er over..

Jeg er over middels opptatt av stellevesker :p, og anbefaler skiphop studio!

Jeg elsker veska mi! Den er lett, passe stor, god plass, mange fine rom.

jeg kjøpte ByStroom Aida til førstemann, men den var så tung at vogna nesten velta (Emmaljunga Edge)!

har også hatt jujube be all, fin veske hvis man ikke trenger å ha med seg veldig mye.

her er linken til skiphop studio, nå ha de mange fine farger inne ser jeg ;)

Jeg er over middels opptatt av stellevesker :p, og anbefaler skiphop studio!

Jeg elsker veska mi! Den er lett, passe stor, god plass, mange fine rom.

jeg kjøpte ByStroom Aida til førstemann, men den var så tung at vogna nesten velta (Emmaljunga Edge)!

har også hatt jujube be all, fin veske hvis man ikke trenger å ha med seg veldig mye.

her er linken til skiphop studio, nå ha de mange fine farger inne ser jeg ;)

Liker også skip hop, har sett på de helt siden jenta ble født :p og angret på at jeg ikke kjøpte den :p

Her skal vi ha emmaljunga sin etter sist gang og veldig fornøyd med den :-)

hvorfor vente i 14 uker? :p
spørs om det bli denne til oss og ja ;)

Bestiller den i august så har den i hus rundt uke 30 :-D <3

Skal pusse opp hjemme så vil ikke ha noe mer enn vognen innpakket i plast på soverommet, og vi reiser på ferie nå i juni og 2 i juli måned :p

Bestiller den i august så har den i hus rundt uke 30 :-D <3

Skal pusse opp hjemme så vil ikke ha noe mer enn vognen innpakket i plast på soverommet, og vi reiser på ferie nå i juni og 2 i juli måned :p

aha, da forstår jeg ;) så nysjerrig å jeg vettu :p

har nesten trykker på bestill knappen flere ganger nå :p hvilken farge har du bestemt deg for? har så lyst på den i kastanje farge :D

aha, da forstår jeg ;) så nysjerrig å jeg vettu :p

har nesten trykker på bestill knappen flere ganger nå :p hvilken farge har du bestemt deg for? har så lyst på den i kastanje farge :D

Såpass :p lyst på den som er på linken :-D

oi haaaar du??? :D :D

vil du gi litt info om den? står så lite på nettet.

Er det egene lommer for bleier og våtservietter?
stor stellematte?
noe du ikke liker med den?
passelig stor?

mulighet for at du kan legge ut mange bilder? :D :D

Den står pakket inn på loftet, siden det er bursdag gave fra sambo, men jeg skal se om jeg ikke får sneket litt oppi der :-)

Så den først på vogna til venninnen til min venninne! Hun var kjempe fornøyd, og har brukt den etter ungen slutta med vogn også!

Har Emmaljunga som hører til vogna, men den er ødelagt (stelleveska altså) så vi må kjøpe ny...Har ikke kommet så langt ennå

Back
Topp