Stelleveske:)

Jo, den er ganske dyr! Hender det er salg på de (ned mot 20%), og så finner man billigere enn i Norge på ebay. Jeg har "spart" endel penger på å kjøpe annet utstyr brukt / arv, og fikk penger til bursdagen min i januar, så bestemte meg for å slå til på akkurat den veska jeg ville ha :) Er fælt å innrømme det, men av og til føles det godt å spandere på seg noe man virkelig ønsker, selv om man kunne fått noe annet som sikkert var like bra billigere - hvertfall når det skjer sjelden! Er veldig fornøyd så langt (den er selvsagt prøvepakka allerede) og tror jeg blir fornøyd når den skal brukes på ordentlig og. God plass til tøybleier (tar jo litt mer plass...)

Ja det er det jeg tenker litt på..

Men serr, hva skal man ha i stelleveska? ^^ jeg har ikke prøvd å prøvepakke min enda :p

Men serr, hva skal man ha i stelleveska? ^^ jeg har ikke prøvd å prøvepakke min enda :p

Tja.. Spørs om man er en "ha med alt mulig rart i tilfelle man får bruk for det" - pakker eller en travel light-pakker, hvor lenge man skal være på tur / borte / på besøk, om det er flaskebarn er det endel ekstra stæsj, om det er en storgulper trengs ekstra skift... Google stellebag / stelleveske innhold, mange forskjellige løsninger! (og mange lister ;) ) Og så kommer det litt an på om man vil ha med egen veske til sine ting ved siden av, eller bruke stelleveska til sine ting også. Mange bruker bare en vanlig veske i den størrelsen de liker.

Tja.. Spørs om man er en "ha med alt mulig rart i tilfelle man får bruk for det" - pakker eller en travel light-pakker, hvor lenge man skal være på tur / borte / på besøk, om det er flaskebarn er det endel ekstra stæsj, om det er en storgulper trengs ekstra skift... Google stellebag / stelleveske innhold, mange forskjellige løsninger! (og mange lister ;) ) Og så kommer det litt an på om man vil ha med egen veske til sine ting ved siden av, eller bruke stelleveska til sine ting også. Mange bruker bare en vanlig veske i den størrelsen de liker.

Jeg kjenner at dette er litt vanskelig :p jeg har jo ikke peiling på hvordan gutten min blir og klarer heller ikke forestille meg hva jeg måtte trenge på tur :p herregud. Jaja. Får bare prøve noe :p

Bleier, våtservietter, ett skift (body og strømpis), gulpeklut x2, ekstra smokk. Dette hadde jeg med til enhver tid i stelleveska, uansett hvor vi skulle hen. Antall bleier ettersom hvor lenge vi skulle være borte. Når han ble større hadde jeg i tillegg til dette med vannflaske, evt. glassmat, skje i etui, slike ting :) Greit å ha litt stor stelleveske uansett. Klær, bleier og våtservietter tar gjerne litt plass...

Bleier, våtservietter, ett skift (body og strømpis), gulpeklut x2, ekstra smokk. Dette hadde jeg med til enhver tid i stelleveska, uansett hvor vi skulle hen. Antall bleier ettersom hvor lenge vi skulle være borte. Når han ble større hadde jeg i tillegg til dette med vannflaske, evt. glassmat, skje i etui, slike ting :) Greit å ha litt stor stelleveske uansett. Klær, bleier og våtservietter tar gjerne litt plass...

Om amming ikke går må du ha flasker, kokt vann, MME. Så har du gjerne zinksalve oppi der itilegg.

Godt utgangspunkt! Takk :) Skal få laget meg en liste og prøvd... men har på følelsen av den jeg fikk med vogna kanskje er litt liten..

Jeg kjøpte den som tilhører vognen, TFK. Likte den kjempe godt, men den var også svindyr synes jeg. I tillegg har jeg arvet stelleveske fra min søster som har tvillinger, men den er altfor stor for min vogn så den kan vi evt bruke om rusket skal på overnatting osv :)

Har emmaljunga stelleveske. Fikk med da vi kjøpte vogna. Den funka supert til frøkna, så regner med den funker like bra nå :)

Jeg har oi oi stelleveske. Ser ikke ut som en stelleveske, men en vanlig stor skinnveske. Veldig greit når en er ute med baby/barn uten vogna og. Dyr, men så skal den fungere som veska mi i minimum 4 år, så verd det ;)

Har endelig bestemt meg for hvilken stelleveske jeg skal kjøpe, nemlig Skip Hop Duo Deluxe i fargen helsvart (finns mange stilige mønster og farger, men skal ha mørkebrun vogn så vil kjøre noe nøytralt).. Den koster jo 750kr i Norge, og jeg syns dette er litt dyrt så sjekka ebay, der kunne jeg få den til 581kr med frakt og moms, så sparer jo litt. Men så kom jeg på at svigermor skal til USA om en uke og nå sa hun at hun kunne kjøpe den for meg der (det er jo et amerikansk merke). Der koster den rundt ca.320kr.. Altså over 400kr spart!! Nå blei jeg skikkelig glad :D

har emmaljunga sin og kommer til å bruke den - om ikke hadde ebay vært ett bra alternativ :)

Har endelig bestemt meg for hvilken stelleveske jeg skal kjøpe, nemlig Skip Hop Duo Deluxe i fargen helsvart (finns mange stilige mønster og farger, men skal ha mørkebrun vogn så vil kjøre noe nøytralt).. Den koster jo 750kr i Norge, og jeg syns dette er litt dyrt så sjekka ebay, der kunne jeg få den til 581kr med frakt og moms, så sparer jo litt. Men så kom jeg på at svigermor skal til USA om en uke og nå sa hun at hun kunne kjøpe den for meg der (det er jo et amerikansk merke). Der koster den rundt ca.320kr.. Altså over 400kr spart!! Nå blei jeg skikkelig glad :D

Glømte bilde:
ImageUploadedByTapatalk1360836185.750480.jpg

Hentet stellevesken fra ebay på posten i dag,var faktisk ganske fin til å koste rundt 100 lappen,stor og romslig var den også så vil si det var et godt kjøp:)
Slenger ved et bilde av den:
Vis vedlegget 4355
Sort og blå:)
Hvordan ser din stelleveske ut?

Korleis er den om eg vil bruke den til mine ting og gjerne et skift til 3åringen? :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp