Stelleveske

Den så kjempe fin ut, hva slags merke er det?

Fin:-) jeg har min gode gamle enda med giraffmønster som jeg håper duger en gang til. Lurer på om jeg kanskje muligens har lyst på ny etterhvert... :smiley-ashamed008

Fin:-) jeg har min gode gamle enda med giraffmønster som jeg håper duger en gang til. Lurer på om jeg kanskje muligens har lyst på ny etterhvert... :smiley-ashamed008

Min gamle stelleveske var blitt ødelagt, så var uansett på tide med ei ny :) Og denne kan jo brukes som "vanlig" veske også :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den var kjempefin! :)

Hmmmmm........... Jeg hadde egentlig aldri en skikkelig stelleveske, såeh ;)

tør ikke k jøpe slike ting enda, men den var absolut fin :) verdt å ha i tankene

Fiiin :) Har så lyst på ny og fancy stelleveske, helst i brunt skinn. Men får vel klare meg med det praktiske slagvåpenet jeg har, simo hardbag :p

DET var en fin stelleveske!!! Tror nok jeg må kjøpe meg en ny stelleveske denne gangen!

Den er litt i dyreste laget, men kjempefin! Har to venninner som har den, men i en annen farge og de er kjempefornøyde :) Og så kan man jo bruke den når barna har blitt store også. Den ser jo ut som en vanlig veske ;)

Den er litt i dyreste laget, men kjempefin! Har to venninner som har den, men i en annen farge og de er kjempefornøyde :) Og så kan man jo bruke den når barna har blitt store også. Den ser jo ut som en vanlig veske ;)

Hvordan er lommene inni og bak på den? Fant bare det bilde du har lagt ut øverst i tråden? :-)

Back
Topp