Stelleveske

VeoVeo

Flørter med forumet
Nå er det omtrent bare bleier og stelleveske jeg mangler til lillegutt kommer. Noen som har noen gode tips å komme med når det gjelder stelleveske? :) Helst en som er svart og nøytral, siden det er samboer som skal ut i permisjon! :)

Jeg kjøpte en på barnashus til storebror, svart. Helt grei, har ikke mangla noe med den...men husker ikke navn...skal se neste gang jeg går ned ;)

Jeg har heller ikke skaffet meg stelleveske enda, hadde egentlig tenkt å bare bruke en stor veske som jeg har fra før..men har funnet ut at jeg vil ha en skikkelig! Så jeg må nok ta meg en tur til en barnebutikk snart!;)

Jeg tenkte ogsp å bruke en vanlug stor men har litt lyst på en snasen stelleveske. Greit å ha en som tåler vask og søl og har kanskje noen smårom og som kan lukkes helt..
Blir også glad for tips:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Har forresten tfkvogn- finnes jo stellevesker til de også, noen med erfaring?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg har glemt å kjøpe stelleveske! Hjelp! Da må jeg se etter det når jeg skal på shopping i morgen! Alt jeg mangler skal i hus i morgen den dag!

Jeg tenkte også å bruke en vanlig stor veske. Ser an litt etterhvert når eg har testa ut om det fungerer, hvis ikke får jeg og småttisen dra på shopping og kjøpe en ;)

Back
Topp