Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gi meg linker til fine stellevesker da! Har ønsket meg det i bursdagsgave fra mannen og nå har jeg jo snart bursdag nå så på tide å få tak i en :)
Så kom igjen og gi meg tips jenter :)
Jeg har denne i Capri black å er i grunn fornøyd ;) å siden den følget med på kjøpe så gidder jeg ikke bruke penger på ny. Men er veldig mange flotte å kjekke!
Sist hadde jeg den emmaljunga stellebaggen som er vist over. Var fornøyd med den. Men solgte den med vogna siden den hadde samme mønster som vogna ;-) Jeg husker jeg leste og hørte mye om ju ju be be stellebaggene sist. Så nå håper jeg den er like god som de skal ha den til :-) Finnes i mange morsomme farger i alle fall :-)
Jeg hadde skip hop sist, funket fint, men jeg savnet muligheten til å lukke den igjen med glidelås. Jeg byttet den ut med en litt mindre jujube, husker ikke helt hva den het. BeSmall kanskje? Veldig fornøyd med den, men litt liten til å ha i starten.. Men jeg gidder ikke å bruke penger på ny, så det blir den denne gangen også.