Stelleveske

TePa

Elsker forumet
Gi meg linker til fine stellevesker da! Har ønsket meg det i bursdagsgave fra mannen og nå har jeg jo snart bursdag nå så på tide å få tak i en :) Så kom igjen og gi meg tips jenter :)

Ser veldig fin ut den, men hadde liksom tenkt på noe litt mer fancy denne gangen :)

Noen som har erfaring med denne?

Den heter Emily stelleveske og jeg fant den på Barnas Hus....

Storksak Elisabeth Skinn stelleveske

Princess88 skrev:

Jeg har denne, veldig fornøyd med den :)

Jeg har denne i Capri black å er i grunn fornøyd ;) å siden den følget med på kjøpe så gidder jeg ikke bruke penger på ny. Men er veldig mange flotte å kjekke!

Jeg har påspandert meg denne stellebaggen denne gangen

(link http://shop.ju-ju-be.com/Be-All-at-Ju-Ju-Be-PID10697-05MM01D.aspx )

Sist hadde jeg den emmaljunga stellebaggen som er vist over. Var fornøyd med den. Men solgte den med vogna siden den hadde samme mønster som vogna ;-) Jeg husker jeg leste og hørte mye om ju ju be be stellebaggene sist. Så nå håper jeg den er like god som de skal ha den til :-) Finnes i mange morsomme farger i alle fall :-)

Jeg hadde skip hop sist, funket fint, men jeg savnet muligheten til å lukke den igjen med glidelås. Jeg byttet den ut med en litt mindre jujube, husker ikke helt hva den het. BeSmall kanskje? Veldig fornøyd med den, men litt liten til å ha i starten.. Men jeg gidder ikke å bruke penger på ny, så det blir den denne gangen også. 

Back
Topp