Stelleveske

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
jeg hadde ikke peil, så valget ble enkelt for oss; Jeg har denne: fra allerhand
http://www.lilleprinsen.no/product/453847/Allerhand_Messenger-Bag-MODERN-BASIC-COLLECTION-.html

Synes den har vært OK, tenkte at den skulle passe til vår sorte vogn og at sambo kunne også ha den med når han hadde perm.. 
MEN er utrolig lei av den nå da:p og synes den er litt vel firkanta og lommene er veldig små, og den store lomma litt for stor.. 

Ønsker meg egentlig denne nå; 
http://www.lilleprinsen.no/product/561189/byStroom_BEA.html
- men en venninne som har den sier den er litt for stor noen ganger... 

Jeg brukte etterhvert en litt stor veske, men savnet rom i den, så det sydde jeg og festet med borrelås! Ble helt supert!! 

Kommer til å bruke SkipHop stelleveska jeg hadde til storebror. Var veldig fornøyd med det merket.

Vi har denne stelleveska fra Ju-Ju-Be vi. Hver vår vel og merke! Jeg så på den stelleveska du linket til, men jeg fant ut at den ble for stor for meg, så da falt valget på denne som er hakket mindre. Tror den heter Ju-Ju-BeTween.

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men om du tenker å gå for denne og ikke Ju-Ju-BeAll som er større bør du kjappe deg, for Ju-Ju-BeTween har gått ut av produksjon!!

Til førstemann hadde jeg en sort fra allerhand, men ble aldri fortrolig med den. Så nå har jeg kjøpt ny, fra skip hop, og den elsker jeg allerede! :) 

dere som tenkter å ha disse stelleveskene som ser ut som skinnvesker foreksempel (veldig tøffe da det må jeg jo si), synes ikke pappaene det blir litt kleint når de skal gå og bære på dem..?

det er jo ikke alltid den henger på vogna liksom, og jeg tror iallefall mitt mannfolk hadde følt seg passe rar med en sånn dameveske på skulderen titt og ofte hehe...

knertnr2påvei skrev:
dere som tenkter å ha disse stelleveskene som ser ut som skinnvesker foreksempel (veldig tøffe da det må jeg jo si), synes ikke pappaene det blir litt kleint når de skal gå og bære på dem..?

det er jo ikke alltid den henger på vogna liksom, og jeg tror iallefall mitt mannfolk hadde følt seg passe rar med en sånn dameveske på skulderen titt og ofte hehe...

var derfor det ble en helt ordinær en sist.. så han kunne ha den også
- men kunne fint hatt en annen, for han har aldri gått med den liksom og vi endte med at han ikke tok permisjon.. Og når han skifta når vi var ute tok han jo med bleie, underlag og våtservietter i ene hånda og ungen i den andre:p 

Hadde ikke stelleveske jeg, skulle kjøpe den når jeg fikk mammaperm, men jeg fødte 1 mnd. før tid så det rakk jeg ikke. Men når junior ble født fikk jeg en sekk av min far fylt med zink salver, bleier, bleiekort, ammeinnlegg, klær ja alt mulig spennende. Og den sekken endte automatisk opp som stelleveske. Siden den kunne være på ryggen og ligge fint under vogna og man kunne henge den på styre. Var veldig fornøyd med den løsningen og kjører nok den igjen nå

slik var det her sist og frk nikki... :) var jeg som hadde den med meg overalt :) han brukte den ikke .. :)

knertnr2påvei skrev:

Det er det jeg har tenkt også... Jeg har siklet litt på denne fra ShooShoos USA, etter at ei her inne la inn ei lenke til noen sko fra den siden... Lett påvirkelig! :p Hadde egentlig tenkt å kjøpe den, selv om jeg hadde en mistanke om at mannen ikke ville bruke den. Tenkte han i stedet kunne bruke en messenger bag han har liggende. Men så kjøpte vi Emmaljunga-vogn sist helg og fikk stelleveske med på kjøpet, så da var jo den saken grei. Regner med at jeg likevel ender opp med å kjøpe meg ei romslig skinnveske som jeg også kan bruke som stelleveske, når jeg ikke bruker vogna. Vesker får man jo ikke nok av uansett ;)

Synes jeg også... :p Også synes jeg det er et pluss at man kan ta av remmen, slik at den kan brukes som håndveske senere... Lar det nok bero litt til, kan jo hende jeg finner en som enda mer perfekt... :D

Fra før av har vi en fra petunia pickle bottom, denne:

Men jeg ønsker meg en til fra samme merke, men nå to år etter jeg kjøpte den første, så er det INGEN som forhandler den her i Norge, og dermed blir den jo veldig dyr å få hit, den koster nesten 2000kr uten frakt, så tror nok jeg kanskje må finne meg en annen en :( Dette er den jeg ønsker meg, den er laget for tvillingmammaer, og grunnen til at jeg ønsker meg en så stor en er jo fordi jeg har jo en gutt fra før av også, og det hadde vært greit å fått med seg alt skift til begge to i en bag, og det er det ikke plass til i den andre..

Back
Topp