Stelleveske?

Da har jeg bestilt!! :) Ble aida-veska :) Gleder meg såååå til den kommer! 

Oj, nå ble jeg i tvil! Syns både Aida og Anly var rå fine! Blir vanskelig å velg....

Søttan å! Nå angrer jeg meg for at jeg kjøpte babybjørn, den der var jo dritstilig!!!!!!!!!!!! Unnskyld trøndersken... men veeeeeldig stilig var den ihvertfall :) Heldiggris!!! Hmm...lurer på om sambo husker at jeg kjøpte den babybjørnen...;P

MittAndre <3 skrev:
Søttan å! Nå angrer jeg meg for at jeg kjøpte babybjørn, den der var jo dritstilig!!!!!!!!!!!! Unnskyld trøndersken... men veeeeeldig stilig var den ihvertfall :) Heldiggris!!! Hmm...lurer på om sambo husker at jeg kjøpte den babybjørnen...;P

HEHEHEHEHEHE... kjenner til den der tankegangen.. min mann begynte nå.. "ja, bilsete? har vi ikke et da?" 

å jeg er ikke en sløser.. men noen ting unner man seg;) 

Noen som vet om det er noen butikker som selger ByStroom? Eller er det bare nettbutikker?

Anitata skrev:
Noen som vet om det er noen butikker som selger ByStroom? Eller er det bare nettbutikker?

bare i nettbutikker som jeg har funnet

lilyofthevaley skrev:

Anitata skrev:

bare i nettbutikker som jeg har funnet

Typisk! Hadde vært kjekt å sett den på ordentlig før man kjøper...
Men får vell bare følge magefølelsen da;)

Må bare spørre dere jeg :-) vurderer stelleveske fra bystroom, men klarer ikke bestemme meg for modell og farge :-p så dere som har kjøpt, er dere fornøyde så lagt? Hvilken farge har dere? spør selv om dere kanskje ikke har tatt den i bruk riktig enda :-)

Back
Topp