Stelleveske

Anitata

Gift med forumet
Tror det allerede har vært en tråd om dette, og det kommer sikkert flere også

Men jeg lurer veldig på hvilken stelleveske jeg skal ha.

Hvilken skal du ha? Trenger masse tips!

Sist hadde jeg en billig dårlig en, så denne gangen skal jeg unne meg en skikkelig fin og praktisk en:)

Jeg har bare en enkel svart Simo stellebag, som matchet vogna (kjøpt i 2007). Det følger med en stellematte som jeg synes er veldig praktisk, inndelt i 2 rom, et med glidelås og kjekke lommer til å plassere bleier, salver etc. i også et stort rom til "andre" ting med tre praktiske smålommer i bakkant som man kan legge nøkler etc i så man lett finner de igjen. ;-) Så har den to lommer utvendig på hver siden som passer fint til å sette flasker etc. i. 
Ikke spesiellt fancy, men den duger i massevis for meg, kjekk å bruke uten vogn også, når man skal på besøk ol.

Forrige gang hadde jeg ei stelleveske fra Emmaljunga som matchet vogna. Etterhvert synes jeg at den var alt for stor å drasse på.. så jeg kjøpte en på ikea, som var veldig genial :D Stellematte med noen få rom i, som man rett og slett brettet sammen til ei veske :)

Kjøp en med stellematte og en del rom.  Det er praktisk med et rom til lommebok, mobil og nøkler som du kommer til uten å åpne veska.

Har fra sist og skal bruke den denne gangen også. Rett og slett digger den!!

byStroom ANLY

kopierer fra innlegget mitt i den andre stellevesketråden;
nb: Legg merke til romfordelingen på den, lite rom på langsiden til lommebok, mobil og nøkler, to store rom  på siden, masse smålommer på de to store rommene oppi, pluss det rommet i midten med glidelåsen som holder fuktighet og lukt ute. Genialt om den lille skulle ha et uhell av noe slag og klærne må byttes. da legges de i eget rom som fukt og lukt ikke slipper ut. Låvv it!!

Det følger en med vogna (emmaljunga city cross). Så får se hvordan den er og hvordan den dekker behovene. Kan være jeg bestiller en mer fancy/annen om jeg skulle se behovet for det, men ser det an :)

Ariana skrev:

byStroom ANLY

nb: Legg merke til romfordelingen på den, lite rom på langsiden til lommebok, mobil og nøkler, to store rom  på siden, masse smålommer på de to store rommene oppi, pluss det rommet i midten med glidelåsen som holder fuktighet og lukt ute. Genialt om den lille skulle ha et uhell av noe slag og klærne må byttes. da legges de i eget rom som fukt og lukt ikke slipper ut. Låvv it!!

Denne er jo bare lekker! Leste om noen som hadde denne som skrev at "skinnet" sprekker fort og at den derfor blir for dyr.. men har det ikke sprukket hos deg? Skulle ønske den fantes i skinn..

Phibonacci skrev:
Det følger en med vogna (emmaljunga city cross). Så får se hvordan den er og hvordan den dekker behovene. Kan være jeg bestiller en mer fancy/annen om jeg skulle se behovet for det, men ser det an :)

Følger det med vogna??? Jeg skal også kjøpe city cross, og det hadde jo vært supert med gratis stelleveske :)

Jeg ønsker meg ei veske som er fin å se på og ikke ser veeeldig stelleveske ut - sånn at den gjerne kan brukes etterpå og :) Den bør være stor nok, men ikke for stor. Viktig med masse rom og så gidder jeg ikke betale mange tusen for en... Ikke vanskelig jeg nei ;) 

Vurderer for tiden disse:

Expresso brun. 499 hos babycare.

Storksak Emily. 1100 på barnas hus. (Min favoritt tror jeg, men koster jo sååå mye)

Gaia & ko. På tilbud til 599 på kids & care.

Så denne tråden tidligere i dag og begynte å stresse litt over det. Va på kaffebesøk hos mor og far litt senere, og jommen meg hadde ikke mor en stelleveske til meg
Hun har laget den selv, den er fra da jeg var liten. Den har feste til madrass og laken, og lommer til bleier o.l. Hurra
Så fancy som det man får kjøpt er den jo ikke, men men, en ting mindre å tenke på

shen83 skrev:

Ariana skrev:

byStroom ANLY

Denne er jo bare lekker! Leste om noen som hadde denne som skrev at "skinnet" sprekker fort og at den derfor blir for dyr.. men har det ikke sprukket hos deg? Skulle ønske den fantes i skinn..

Har ikke sprukket hos meg enda, og den er MYE brukt! bare det ene festet på den ene bærestroppen som er slitt pga overbelastning (helt min egen feil da eg brukte den som weekendbagg og handlet litt for mye tunge ting på taxfree og hadde ikke festet på det andre skulderstroppen som følger med.

Sylvanas skrev:
Så denne tråden tidligere i dag og begynte å stresse litt over det. Va på kaffebesøk hos mor og far litt senere, og jommen meg hadde ikke mor en stelleveske til meg
Hun har laget den selv, den er fra da jeg var liten. Den har feste til madrass og laken, og lommer til bleier o.l. Hurra
Så fancy som det man får kjøpt er den jo ikke, men men, en ting mindre å tenke på

Så kult! Morsomt med hjemmelaga som også ble brukt til deg:)

Ariana skrev:

byStroom ANLY

Den var skikkelig stilig!:) Den skal bestilles!:)

HvitSnø skrev:

Phibonacci skrev:

Følger det med vogna??? Jeg skal også kjøpe city cross, og det hadde jo vært supert med gratis stelleveske :)

Jeg ønsker meg ei veske som er fin å se på og ikke ser veeeldig stelleveske ut - sånn at den gjerne kan brukes etterpå og :) Den bør være stor nok, men ikke for stor. Viktig med masse rom og så gidder jeg ikke betale mange tusen for en... Ikke vanskelig jeg nei ;) 

Vurderer for tiden disse:

*klipp*

Fine vesker du har sett på!! Noe slikt jeg også tenker som evt alternativ.

Dersom du kjøper vogna hos kattis i Strömstad føger stelleveske, fottrekk, hard bag og sportsdelen med på en City Cross. Alt for 7900 sek for standard modellen. Kjøper du i Norge kommer stellebag og fottrekket utenom. Så bor du innen rimelig distanse kan du spare en del på å ta turen ned. De kan også lagre vognen for deg frem til du ønsker å hente den. mener å huske det var maks 6 ukers bestillingstid, men ofte gikk raskere :)
1000 sek i depositum ved bestilling ;) (*gleder meg til vogna kommer*)

Takk for svar:) Jeg bor på det blide sørland, så er i grunnen litt langt å reise til sverige for å handle vogn! ;) Tror kanskje at det jeg sparte på vognkjøpet hadde gått opp i opp med dieselpenger;) Har uansett bestilt bystroom aida veske nå - og er i grunnen veeeeldig fornøyd med det :)

Back
Topp