Stelleveske

Lusja

Flørter med forumet
Eg er nyskjerrig.. Kva slags stelleveske har DU kjøpt? Og kva likar/likar ikkje du med den? 
Eg har ikkje funne ut kva eg skal ha slags enda, og er interessert i kva dåkke andre har gått for.. Gjerne legg ved link

Bestilte denne :) Den er litt stor men det gjør ikke noe, blir å bruke den senere og, får plass til alt opp i en sånn en!

Forje gang hadde vi ikke stelleveske, og savna det heller ikke. Glemte det egentlig helt bort. Denne gangen har jeg glemt det bort igjen. MEN jeg har for 4 år siden kjøpt inn stoff til en nydelig stelleveske men jeg vet jo ikke hvor det er da. Nei her er det ikke på plass ennå gitt

miriamsmams: Nå fikk jeg først sjokk - hææææ, går det an å IKKE ha stelleveske?! :P Men jeg ga jo flaske sist, så måtte jo ha noe å ha det i. :P

Jeg har den samme som mozzarella (HEI, er det det du kaller deg her ja:O)
Bilde

Har kjøpt den som hører til vognen. Emmaljunga, hvit letherette:) Å, som jeg gleder meg til å ta det i bruk:)

jeg har ikke stelleveske. sist kjøpte jeg meg ei billig og fin væske... kjempe snedig og like enkel som ei stelleveske:)

Har den som passer til Emmaljunga combi-vogna. Capri black tror jeg den het.. Gleder meg til å ta den i bruk :)

Den som fulgte med vogna, Basson stelleveske. Svart og ganske enkel;-) Helt grei.. 

Har ikke kjøpt enda, men blir en passe stor en med plass til alt mulig ( bleier , ekstra skift osv). Det er viktig at den er nøytral siden mannen også etter hvert skal ha med seg babyen rundt forbi alene . Ikke mye stas med en skikkelig jentete stelleveske da nei he he

lnie skrev:
miriamsmams: Nå fikk jeg først sjokk - hææææ, går det an å IKKE ha stelleveske?! :P Men jeg ga jo flaske sist, så måtte jo ha noe å ha det i. :P

Jeg har den samme som mozzarella (HEI, er det det du kaller deg her ja:O)
Bilde

Hehe. kan du si egentlig. Vi hadde med en bitteliten liten sekk med ekstra bleier og våtservietter. Ellers hadde jeg ikke stor med meg 

Så du endte opp med å kjøpe den da Mozzarella ;-)

Mozzarella skrev:
Bestilte denne :) Den er litt stor men det gjør ikke noe, blir å bruke den senere og, får plass til alt opp i en sånn en!

Sugarplum Fairy skrev:

Mozzarella skrev:

Jaaa! :D Og vet du, tror faktisk jeg skal bruke den som fødebag på sykehuset, for den var jo supernais! ;) 

Hai Inie emoticon

Bestilte meg en liten stelleveske på ebay igår ;) Bare sånn at jeg har til han kommer.. Så får jeg heller se ann behovet for en evt større :)

Mozzarella skrev:

Sugarplum Fairy skrev:

Mozzarella skrev:

Jaaa! :D Og vet du, tror faktisk jeg skal bruke den som fødebag på sykehuset, for den var jo supernais! ;) 

Hai Inie emoticon

Hahaha, det skal jeg og! :-D Syns den var så fin så må jo begynne å bruke den med en gang, og var jo så god plass! :P

Jeg har en liten svakhet for designervesker. Så ALDRI om min fantastiske veske skal byttes ut med en stelleveske! Jeg kjøpte i stedet et nett som henger bak på vogna, pluss at det er plass under vogna. Jeg ammer, så ingen behov for flasker og melkepulver. Og på skuldra henger min nydelige veske;)

Jeg har ikke kjøpt noen enda, og jeg klarer ikke å bestemme meg.. Jeg vil i grunn ha en som er litt pen og som ikke likner en stelleveske, men så hadde det jo vært litt mer praktisk å ha en stelleveske som også samboern kan bruke...

Så akkurat nå er jeg litt på at det blir en Allerhand messenger bag
Men jeg har egentlig mer lyst på Storksak i sort eller brun, men også den blitt litt for femi for samboern min :-) Jeg har siklet på enda mer femi vesker tidligere, men jeg har funnet ut av at det blir for dumt ift min samboer og så koster de så forferdelig mye at det føles litt unødvendig - hehe. Da kjøper jeg heller en vanlig fin og dyr veske til meg selv som jeg har som håndveske og har en mer "unisex" stelleveske i tillegg.

Huff, det er ikke lett! 

Back
Topp