Stelleveske?

kassie

Glad i forumet
Noen som har en å anbefale?
Tenkte å kjøpe den som hører til vogna (Simo Duo) men leste at den ikke var noe særlig, da vann rant inn i den og sånn. Og her ute i havet må man ha noe som står imot litt vær og vind!
Sliter med alt som skal bestemmes jeg [;)] beslutningsvegring? Neida, overhooode ikke!

Jeg har bestilt stelleveske sammen med vogna (Emmaljunga).

Gudsønnen min har akkurat likens både vogn og veske, og jeg har kun hørt skryt av den.

jeg har kjøpt baby bjørn jeg da - aner ikke hvordan den er - men håper jeg blir fornøyd. Synes det var en fordel med at den er i hardt materiale...

Emmaljuga sine ser jo veldig enkle og greie ut :)

Har sett litt på Baby Björn sin, og den ser jo veldig romslig ut! Det er knapper på den så den kan festes på vogna? Var så vanskelig å se på de bildene jeg har sett av den.

Jeg kjøpte på Polarn P Pyret for 4 år siden, skal bruke den denne gangen også. Synes den fungerer fint, med bra rominndelinge.. Men skjønner problemet med vær og vind - og tror ikke den er noe bedre enn de andre. Kosta ikke så mye da.. 400 kr eller noe!

jeg har samme simo stelleveske.. vet ikke om den lekker... har ikke tenkt på det... bor selv i en by med regn... store deler av året... så vet ikke var ikke det jeg tenkte på da jeg bestilte vogn - hvor det fulgte med stelleveske.

ORIGINAL: sicret

jeg har samme simo stelleveske.. vet ikke om den lekker... har ikke tenkt på det... bor selv i en by med regn... store deler av året... så vet ikke var ikke det jeg tenkte på da jeg bestilte vogn - hvor det fulgte med stelleveske.

Har du den som er i samme farger som vogn? Så nå at det var kommet en nyere modell fra Simo som så større og litt mer robust ut.

Jeg har stelleveske fra Brio som har vært gjennom det meste og som jeg er veldig fornøyd med.

Jeg tenkte jeg skulle ha denne vesken!
Skal jo brukes som en håndveske det neste året,
så da må den jo se ut som en skikkelig veske og ikke bare noe en har bleier i tenker jeg [:D]:

storksak - amanda

ORIGINAL: Tante Catti

så da må den jo se ut som en skikkelig veske og ikke bare noe en har bleier i tenker jeg [:D]:

storksak - amanda

Den var lekker! :D

Skal ha simo sin tenker jeg, har simovogn og, vil de skal stå i stil[:)]

ORIGINAL: kassie

ORIGINAL: Tante Catti

storksak - amanda

Den var lekker! :D

ja ikke sant! [:D] finnes i andre farger oxo hvis jeg husker rett! Skal kjøpe et nett til vogna (tett) som jeg skal ha det nødvendigste i når det er dårlig vær og bare skal ut å gå en tur...så kan jeg bruke denne når jeg skal på besøk og slikt...og når jeg skal handle evnt. Ser det litt an [8D]

Har en emmaljunga, og en annen praktisk veske som jeg ikke husker navnet på i farta, å så har jeg BabyBjørn stelleSEKK faktisk..[;)]

Sekken brukte jeg å ha med når vi skulle være borte en hel dag f.eks..

Stellesekk? så smart! kunne vært praktisk da. Bor på ei lita øy, og ser for meg at jeg kommer til å trenge slikt mest når jeg skal ut å reise, noe som sikkert blir ofte, da vi har en butikk her og det er Joker :)

Back
Topp