Stelleveske!

pineapple

Elsker forumet
Har dere kjøpt dere stelleveske? Eller bestemt dere for hvilken dere skal ha?

Synes dette også er så vanskelig å skulle velge jeg. De koster jo flesk, så den man velger bør jo være både fin og funksjonell :)

Har funnet en jeg liker godt, som også står i stil til vognen vi skal ha (EW Sky med svart bag og silver sportsdel)
Ju-ju-be be all Black Silver. Noen som har erfaring med denne?
Link: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632

den var tøff!:)
vi har en stor-prikkete vannavstøtende stelleveske fra barnas hus med mange forskjellige farger:) søt! og 200 kr på tilbud, satt ned fra 700 ca, hvis ikke jeg husker feil! er kjempefornøyde med den:) hadde teutonia sin først, men den var grusomt kjedelig og veldig lite funksjonell med tanke på regnvær osv!

Den var kjempefin, men synes den var litt dyr[8|] trenger også ny stelleveske, og vil gjerne ha noe i samme stil som den du kanskje skal ha[:)]

Jeg har denne, bare i brun/sort

http://www.filabel.dk/pi/Gaia_Carry_All_Swirl_Pink_spar_30__3554_.aspx

Veldig fornøyd med den [:D]

Det jeg liker ABSOLUTT best med den ift andre er at inni er det utrolig lett å organisere. Siderom med plass til flasker til både meg og baby. To rom foran til div. (jeg har typisk en smokk, mobil, lommebok og sånn der. Det er to sidelommer inni som våtservietter og bleier passer perfekt i. Så er hovedrommet inni delt med en glidelåslomme i midten. Dermed har man på en måte 3 hovedrom, som ikke blandes. Mange stellevesker er ikke sydd i bunnen der slik at ting går fra det ene "rommet" til det andre. Ok, dette høres sikkert veeeldig rotete ut, men jeg er i alle fall fornøyd!

Å, det leter jeg og etter, syns det er vanskelig...men denne så veldig praktisk ut!!
Noen som vet om den selges i butikk noen plass, eller må jeg kjøpe på nett?

Jeg skal ha en som mamma skal sy til meg, men den er ikke påbegynt enda.

Titta på gaia &co her om dagen, men synes den blir for stor..
Ikke praktisk med for stor veske heller, den skal tross alt henge på vogna og ikke stappes..

Skal ha en av veskene til simo, vet bare ikke om det blir den standard veska eller den som ligner mer på ordentlig veske..

jeg har kjøpt samme typen,bare i rosa og brun,de skal visst være ganske bra! ;) stor og romslig er de vertfall,og kjempefine! [:)]

Kjempefin den du har funne der då! [:D]

Eg fekk ein med på vognå eg kjøpte- teutonia, heilt greie [:)]

Takk for svar alle sammen [:)]

tullingen: høres bra ut [:)]syns du den er passe stor også? ikke for liten mener jeg?

Lille Ris: kjempe fin stelleveske du har da [:)] Har sett på de jeg også, men tror kanskje en slik vil bli for stor på trehjulingen??

Anni81: heldig du som har en mor som syr til deg da [:D]

ORIGINAL: pineapple

tullingen: høres bra ut [:)]syns du den er passe stor også? ikke for liten mener jeg?

Lille Ris: kjempe fin stelleveske du har da [:)] Har sett på de jeg også, men tror kanskje en slik vil bli for stor på trehjulingen??

Jeg har brukt min på både Brio Kombi og OTH (som jo er 3 hjuling). Ikke tenkt over at den er for stor jeg da, men går jo an å prøve i butikk kanskje, låne en vogn å henge på og sånn [8|] Men så er det jo maange lekre stellevesker da [:D]

Ja det er ganske praktisk med en mor som både syr og strikker! [:D] Håper bare den er praktisk og grei å bruke, så den ikke blir lagt vekk og ikke brukt etter en stund. Har jo ikke akkurat noen å spør om erfaring med bruken av den..

Lille Ris: ok, for prøve ut en slik på vognen når den kommer :) det er iallefall fine stellevesker [:)]

tullingen: høres ut som du har good plass i vesken, å det er bra [:)] Liker ekstra godt at den ikke er for feminin slik at min kjære også kan bruke den uten noe problem [:)]

Anni81: ja det vil jeg tro. Skal hun sy etter mønster eller eget hode da?

Sylvia80: sniker inn å titter med engang [:D] Hvor mye måtte du foresten betale via Ebay? inkl porto og toll?

Ca 800 norske kroner totalt.. Men viktig å sende forespørsel til den som selger om han kan skrive "value 20 $" på den.. Da går den igjennom uten toll.. Hihi.. De fleste gjør det uten noe om og men.. Stelleveska kosta ca 500 på E-bay men porto og frakt kommer på ca 300 i tillegg, så det er litt kjedelig men fortsatt billigere enn her hjemme.

Lille Ris: ok, for prøve ut en slik på vognen når den kommer :) det er iallefall fine stellevesker [:)]

tullingen: høres ut som du har good plass i vesken, å det er bra [:)] Liker ekstra godt at den ikke er for feminin slik at min kjære også kan bruke den uten noe problem [:)]

Anni81: ja det vil jeg tro. Skal hun sy etter mønster eller eget hode da?

Sylvia80: sniker inn å titter med engang [:D] Hvor mye måtte du foresten betale via Ebay? inkl porto og toll?

Hun har mønster ja, fra et eller annet håndarbeidsblad [:)] Jeg har handlet stoffet, mørk denim og grønt stoff med rundinger i forskjellige farger som fôr. Og så stellematte til i samme stoff som fôret. Skal legge ut bilde når den er ferdig [:)]

hmm..har også lyst på en fin å fancy stelleveske..den vi har fra før kosta 199,- å er helt vanlig,helt sort..men veldig funksjonibel alltså! Blir jo sikkert mye mer trilleturer nå når ungen ikke kommer midt i den kaldeste årstiden :)
Veldig tøff de som var linket til her!

Jeg har denne:

og er veldig fornøyd med den, så skal bruke den til lillebrøster også. [;)]

Jeg har kjøp denne [:)][:)]
http://www.landsend.com/pp/DoItAllDiaperBag~109422_-1.html?bcc=y&action=order_more&sku_0=::CPZ&CM_MERCH=IDX_00005__0000001289&origin=index

Kjempefornøyd så langt, og gleder meg til å ta den i bruk når mini kommer [:D] Det er kjempegod plass i den og mange praktiske lommer og rom. uttagbar toalettveske i midten og løs plastlomme med glidelås for oppbevaring av feks bløte klær dersom babyen gulper/tisser/bæsjer igjennom [;)] å det skjer jo stadig vekk!!
Og det beste av alt var jo prisen! Betalte 300kr inkl porto [:D]

jeg har den som fulgte med emmaljunga vogna mi
men den er jo snart sprengt...så hvordan det blir med to barn med saker...vel....

Back
Topp