Stelleveske... Tror jeg :-)

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Kom over en stor og fin sort veske som var satt ned til 199kr på Morris i sted, og kjøpte den for å ha som veske på vogna. Men når jeg nå henger den på,så er de ringene som den lange reima er festa til liksom alt for langt nede,slik at veska ikke blir hengende rett... Tips til fiksings? ImageUploadedByBV Forum1359729581.598373.jpg

Litt vanskelig å se når veska henger slik på vogna.
Har du bilde av veske uten at den henger på vogna?

ImageUploadedByBV Forum1359732042.702803.jpg

Går det an å forstå nå? :-)

Nå ser jeg det :)
Ringene er ca midt på i stede for oppe, derfor den henger slik når du hekter den på vogna.
Vet ikke hvor lett det er påå den veska, men om det er mulig så ville jeg enten tatt og flyttet eller montert på ringer øverst.
Evt laget til en festeordning for den lange reima lenger oppe på veska.
Litt vanskelig å se hvordan det evt kan gjøres uten å ha veska i fanget :p

Må bare prøve å få til noe sånt ha... Kanskje handyman kan finne på noe :-)

Kanskje sy noen få sting i toppen av veska inntil reimene, så veska holder seg oppe sammen med reimene.

Ja,det går jo an,da slipper jeg jo å lage nye fester i så fall :-)

Ja om du har en skikkelig nål som klarer å gå gjennom lær, så skal nok det være den enkleste måten å fikse det på :)

Hva med to carbin kroker i hver sin ring?

Hva med to carbin kroker i hver sin ring?

Kanskje det ja. Finner vel ut av noe :-) Teit at jeg ikke tenkte på det i butikken - da tenkte jeg bare at det var super størrelse og billig pris ;-) Ja ja,uansett en grei stor veske....

Kanskje det ja. Finner vel ut av noe :) Teit at jeg ikke tenkte på det i butikken - da tenkte jeg bare at det var super størrelse og billig pris ;-) Ja ja,uansett en grei stor veske....
Har du prøvd den på vogna med mye stæsj oppi?
Kanskje den henger bedre da?

Prøvde med litt stæsj i sted ja,det blir bedre,men ikke bra nok. Får gruble litt på løsninger :-)

Back
Topp