Stelleveske tråden!

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Her kan vi gi hverandre tips om fine, praktiske stelleveske som tilfredsstiller ulike behov. Gjerne del bilder, tidligere erfaringer, og kanskje noen av de viktigste boksene vesken må tikke :p

For meg er stelleveske et kjempe viktig redskap. Jeg har å får bare flaskebarn, så for meg er det viktig at stellevesken har fòret flaskevarmer/holder, et mykt liggeunderlag for babyen ved bleie skift, og en bred behagelig reim :gen053 Den skal heller ikke være for dyr, og den må gjerne se fin ut .

Noen som har tips om en slik stelleveske ?
Screenshot_20190322-205327_Samsung Internet.jpg

Denne synes jeg ser ganske grei ut, har flere av kvalitetene jeg ser etter. Men jeg vil gjerne se deres funn.
 
Jeg var veldig gira på stelleveske med nr 1, men det tok ikke lange tiden før det bare var et rot:hilarious: Tror jeg kanskje går for en vanlig veske eller sekk med nestemann. Men ser jo nytten mtp flasker ol hvis det blir aktuelt da!
 
Hadde en stelleveske med nummer 1, den fulgte med vogna og kunne festes på vogna, hadde lik farge som vogna osv... Da mini var bitteliten var den grei, men etterhvert ble det heller sekk på meg, og nå er det en bleie i lomma på jakken bare :hilarious:
 
Mannen sikler skikkelig på tactical baby gear sine produkter, men så fulgte det med stelleveske til vogna, med skifteunderlag. Den virker helt ok, og hvis ikke den funker så henter vi en sekk i skapet, jeg er mer fan av tanken på stellesekk(han og), man får bært det mer ergonomisk.
 
Har lurt litt på bugaboo sin stelleveske, noen som har erfaringer?
Hadde en veldig god en med 1 mann, men den ble ødelagt til vi fikk nr 2. Da kjøpte jeg en fra petit cherie, og alt har vært ett rot siden:p
 
Vi har brukt mye stelleveske som fulgte med vognen (Mountain buggy). Ellers har vi brukt stelleveske i gratispakken fra Kiwi overraskende mye.
 
Jeg hadde nok gått for stellesekk om jeg skulle hatt en til.
 
Her blir det Bugaboo sin stelleveske:happy: Mye på grunn av at vi skal ha fox vognen, og den da kan festes på hempene på siden, men synes også den virker veldig anvendelig og med god plass:)
 
Back
Topp