Stelleveske til flaskebarn

Mammilutten

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Som tittelen tilsier, noen som har forslag?

Da jeg ikke kan amme, så trenger jeg en stor stelleveske med plass til flere flasker osv. Anyone? :)

Sniker.

Mitt første barn var flaskebarn og jeg prøvde 3 forskjellige før jeg fant en jeg var fornøyd med. Landet på Easygrow Mama Bag :)

Hvorfor var denne bedre enn de andre? Måtte Google, den ser fin ut med mange lommer utenpå. Men ingen bilder inni. Er kun ett stort rom eller hvordan er det? Ikke flaskebarn her, bare en mor som MÅ ha mange rom :hilarious:

Viktig at den har lommer du kan sette flaskene stående i, da mange av dem lekker hvis de faller overende (f eks hvis du har vann med på flasker og pulver i boks). Vi brukte Dr. Browns flasker og gikk på flere smeller før vi skjønte det :dead:

Hadde Skip Hop stelleveske, og satt flaskene i nettinglommene på utsiden. Funket bra det, hvis du ikke skal være så lenge borte at du må ha med masse flasker :happy:

Jeg hadde en Emmaljunga stelleveske som jeg var mega fornøyd med. Gode lommer til flasker så hadde jeg også en liten termos når jeg skulle på barseltreff som lett fikk plass i lommene.

Vi hadde stellesekk fra wish :p Hadde ikke sjans til å få med meg varmt vann, kaldt vann, pulver, flasker PLUSS skift og bleier i stellevesken. Var superfornøyd !!

Siden du da må dra på en del vekt i form av kokt vann osv, kan jeg varmt anbefale deg en stellesekk! Det er så deilig å ha all vekt jevnt fordelt over ryggen, og ikke hengende fra skuldra dinglende på hofta.. Tinkafu sin stellesekk har 6 lommer på innsiden med plass til 1-2 flaske i hver, og to flaskelommer på utsiden.

Tusen takk for godt tips jenter! Setter stor pris på det!

Back
Topp