Stelleveske til Bugaboo

kakkeline

Gift med forumet
Trenger tips til hvilken veske jeg skal velge.

Hadde tenkt på petunia sin, men finner ikke fargen jeg vil ha :( 
Så da tenkte jeg oioi svart skinnveske, men denne var jo kjempe stor.

Hjeeelp vær så snill emoticon

Bugaboo har jo egne stellevesker både i stoff og skinn, da.. Jeg brukte en helt enkel svart fra Babytravel.

Sicily skrev:
Bugaboo har jo egne stellevesker både i stoff og skinn, da.. Jeg brukte en helt enkel svart fra Babytravel.

stemmer det, men var ikke så fornøyd med den, litt trang å komme til i. lite oversiktlig.... har ikke prøvd den i skinn da, men er et must at den kan festes med strollerklips :)

kakkeline skrev:

Sicily skrev:

stemmer det, men var ikke så fornøyd med den, litt trang å komme til i. lite oversiktlig.... har ikke prøvd den i skinn da, men er et must at den kan festes med strollerklips :)

Kan ikke alle stellevesker med lang skulderrem det da? Jeg har såpass gammel bugaboo at veska holdes oppe av skruene til håndtaksforlengingen uansett. :P

Det jeg synes er viktigst med en stelleveske er ihvertfall at den står av seg selv når man setter den fra seg, og at den er vanntett.. Alt annet betyr ikke så mye.

Sicily skrev:

kakkeline skrev:

Sicily skrev:

Kan ikke alle stellevesker med lang skulderrem det da? Jeg har såpass gammel bugaboo at veska holdes oppe av skruene til håndtaksforlengingen uansett. :P

Det jeg synes er viktigst med en stelleveske er ihvertfall at den står av seg selv når man setter den fra seg, og at den er vanntett.. Alt annet betyr ikke så mye.

Skal jo bruke samme veska i ett år, litt kjekt om det er litt "stil" da :)  men det er meg :) 

men selvsagt, viktig at den er utstyrt med det man trenger :) 

jeg bruker skip hop dash og PPB. Er fornøyd med begge to, men vurderer å selge PPB da jeg ikke ser behovet for å ha 2 stellevesker.

AntiPop skrev:
jeg bruker skip hop dash og PPB. Er fornøyd med begge to, men vurderer å selge PPB da jeg ikke ser behovet for å ha 2 stellevesker.

har du bilde? kanskje jeg er den nye eieren 

AntiPop skrev:

Har sendt deg melding :) 

kakkeline skrev:

AntiPop skrev:

Har sendt deg melding :) 

Har svart:-)

Back
Topp