Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bugaboo har jo egne stellevesker både i stoff og skinn, da.. Jeg brukte en helt enkel svart fra Babytravel.Sicily skrev:
kakkeline skrev:
Bugaboo har jo egne stellevesker både i stoff og skinn, da.. Jeg brukte en helt enkel svart fra Babytravel.Sicily skrev:
stemmer det, men var ikke så fornøyd med den, litt trang å komme til i. lite oversiktlig.... har ikke prøvd den i skinn da, men er et must at den kan festes med strollerklips :)
Sicily skrev:
kakkeline skrev:
stemmer det, men var ikke så fornøyd med den, litt trang å komme til i. lite oversiktlig.... har ikke prøvd den i skinn da, men er et must at den kan festes med strollerklips :)
Kan ikke alle stellevesker med lang skulderrem det da? Jeg har såpass gammel bugaboo at veska holdes oppe av skruene til håndtaksforlengingen uansett. :P
Det jeg synes er viktigst med en stelleveske er ihvertfall at den står av seg selv når man setter den fra seg, og at den er vanntett.. Alt annet betyr ikke så mye.