Cammi

Andre møte med forumet
Det er sikkert mange muligheter når det gjelder valg av stellevesker,både billige og dyre. Har begynt å kikke litt etter stellevesker. Ser at sekkvarianter kan være praktiske.
Denne frå kaos er jo veldig fin og synest sekken fra tinkafu ser flott ut, men virker nesten litt stor på vognen, skulle gjerne sett den i virkeligheten før eg evt bestilte den.
Var forøvrig innom ein butikk i dag og oppdaget en ny variant fra storksak, Kym, både flott, praktisk og dyr som jeg kan se for meg å bruke etter stelleperioden.
Et annet alternativ er å velge en vanlig praktisk sekk eller veske til formålet.
Lurer på hva dere andre gjør og om noen har erfaring med stellesekkene ?
 
Vi har brukt litt totebagen til Fjällräven, samt helt vanlig ryggsekk eller hoftesekk. Men har hatt bærebarn og ikke brukt vogn i det hele tatt, så har ikke trengt noe som fungerte på vogna da. Men syns sekk er veldig greit, mye lettere å bare ha alt på ryggen, jeg blir bare irritabel av å måtte bære vekta på en skulder og skifte side og sånn, så har aldri likt veske noen gang, så bruker alltid bare sekk eller ingenting både før og etter barn :)
 
Back
Topp