Stelleveske med på trilletur?

Lightning85

Glad i forumet
Jeg har kommet litt sent igang med å trille, men idag fikk jeg trillet en laaang tur:D Idet jeg skulle gå ut døra, så ble jeg litt usikker på om jeg burde ta med stelleveska.. For sikkerhetsskyld tok jeg den med. Fikk jo ikke brukt den, så ble bare ekstra bagasje:P

Hvor lang må turen være for at dere tar med dere stellebagen??:) Eller tar dere den alltid med?

Et lite tips ;-) Ha en liten veske med våt servietter bleie og engangs stelleunderlag.
Da er det bare å legge den under vognen. Vi har en sånn i bilen også, just in case :-)
Hilsen Mona fra mai13 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Et lite tips ;-) Ha en liten veske med våt servietter bleie og engangs stelleunderlag.
Da er det bare å legge den under vognen. Vi har en sånn i bilen også, just in case :)
Hilsen Mona fra mai13 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Aha, så en mini-mini versjon av stelleveska:) Lurt:) Stelleveska vår er full og tung! Så skal absolutt følge rådet ditt:)

Jeg også bruker å ha med 1-2 bleier, våtservietter og flanellslaken. :)

Har stellebagen i bilen og som nevnt miniversjon at stellevesken under vognen. Ikke alltid det heller. Går tur hver dag, ca en time, og har enda ikke fått bruk for bleieskift på turen. Bare fått bruk for gulpeklut da jeg har måttet amme i skogen :p

pleier alltid å ta med stellebagen, henger den på vogna:)

Jeg tar kun med stelleveska når jeg planlegger å gå innom på besøk hos noen. Har enda ikke vært på turer lengere enn en time, og babyen sover for det meste, så har aldri vært behov for noe fra stelleveska da.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en liten "stelleveske" på apoteket. Er mer som en toalettveske med plass til noen bleier, våtservietter og gulpeklut.
Den er litenog nett å ha med på småturer.
Tror det var babymappen den het. Kjøt på Vitus apoteket i sommer for 20 kr ;)
De hadde rosa og blå.

Tar med stelleveska når jeg vet at vi skal være borte lenge og at det blir mating mm ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

På trilletur i nabolaget har jeg som regel med bare mat, men ellers har vi med stelleveska :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Har som regel med litt stellesaker ja. Vet aldri :)

* storebror 20.12.11
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Back
Topp