Stelleveske *Med link*

lillechille

Forelsket i forumet
nyyyyydelig veske!!!! tenker jeg skal unne meg en skikkelig fin veske denne gangen jeg og!!!! Og best av alt..den kan brukes etter at man er ferdig med stelleveskeperioden!!

Oi, den var fin! Og DYR 

Nå ble det plutselig ikke så ille at jeg har lyst på ju ju be vesken be prepared som koster 1690kr som reiseveske til mini... Skal... Skal ikke.... Hmm..

ooi shit du er gal:O men den var jo råflott da!! vell verdt pengene når det er kvalitet!=) 
kunne tenkt meg slik jeg også men har dessverre ikke råd til det..:(

jeg har også bestemt meg for ei kvalitetsveske denne gang. sist hadde jeg bare emmaljunga sin sport stelleveske som hørte til vonga, men den var litt kjedelig....
denne gangen har jeg bestemt meg for denne
http://www.petunia.com/bags/boxy-backpacks/cobaltroll

gleder meg

Gale gale dame!!! 
Men den var fin.... 

LittleMonkey skrev:
Oi, den var fin! Og DYR 

Nå ble det plutselig ikke så ille at jeg har lyst på ju ju be vesken be prepared som koster 1690kr som reiseveske til mini... Skal... Skal ikke.... Hmm..

hehe, fint å kunne hjelpe til på samvittigheten:) DYR ja!Betalte 2115 kr for den, fikk 10 %....Første gang jeg kjøper en såå dyr veske, helt vilt egentlig!

Mona=) skrev:
ooi shit du er gal:O men den var jo råflott da!! vell verdt pengene når det er kvalitet!=) 
kunne tenkt meg slik jeg også men har dessverre ikke råd til det..:(

haha, ja jeg vet....! Er myk lammeskinn, og blir nok brukt i åresvis etterpå..

tok meg råd, men burde vell egentlig ikke...

du, meg og mini skrev:
jeg har også bestemt meg for ei kvalitetsveske denne gang. sist hadde jeg bare emmaljunga sin sport stelleveske som hørte til vonga, men den var litt kjedelig....
denne gangen har jeg bestemt meg for denne
http://www.petunia.com/bags/boxy-backpacks/cobaltroll

gleder meg

Fin da:) herlig å unne seg en ekstra fin ting, er jo en spesiell periode av livet dette:)

lillechille skrev:

LittleMonkey skrev:
Oi, den var fin! Og DYR 

hehe, fint å kunne hjelpe til på samvittigheten:) DYR ja!Betalte 2115 kr for den, fikk 10 %....Første gang jeg kjøper en såå dyr veske, helt vilt egentlig!

Av og til er de godt å unne seg akkurat det man har lyst på :) Det gjør jeg denne gangen, ny vogn med masse utstyr :D Og kanskje den veska jeg nevnte :p

Åh, den var rålekker! Herlig å unne seg litt ekstra innimellom, og en stelleveske blir jo MYE brukt, iallefall om den kan brukes til annet senere også.

Kjempefin! Gratulerer :)
Jeg har så lyst på denne jeg, men usikker på om jeg har råd..

Back
Topp