Stelleveske igjen :p

#mamma1616#

Betatt av forumet
Sikkert en tråd om dette , men jeg blir ikke enig med meg selv hvilken stelleveske jeg skal velge.
Har bugaboo cameleon vogn. :)
 
Jeg kjøpte bare en brukt vanlig stelleveske. Ikke noe spesiell merke. Vil heller bruke penger på noe annet gøy enn på en veske :)
 
Jeg endte med å kjøpe en svart skiphop stelleveske. Kostet ca 599kr (25% av).
Ikke studert den såå mye enda men virker veldig grei :)

dff71d8f5674c86abe95f469ee61fb42
 
Har samme vogn og har kjøpt en vanlig veske i sort skinn ( Saddler Scandinavia) som ser litt ut som en litt stor pc veske. Liker det nøytralt + at mannen kan ha den over skulderen
 
Har samme vogn, og har Ida ising.
Skulle jeg kjøpt noen hadde det blitt Storksak+Bugaboo i nylon.
 
Har samme vogn og har kjøpt en vanlig veske i sort skinn ( Saddler Scandinavia) som ser litt ut som en litt stor pc veske. Liker det nøytralt + at mannen kan ha den over skulderen
Er det jeg også tenker, at mannen kan gå me den uten å sjems :p
 
Jeg endte med å kjøpe en svart skiphop stelleveske. Kostet ca 599kr (25% av).
Ikke studert den såå mye enda men virker veldig grei :)

dff71d8f5674c86abe95f469ee61fb42


Tror jeg har kjøpt en lignende.
Bestilte på nett, men i hvit og grå striper. Ikke sett den enda, den ligger hjemme og jeg er jo i Oslo:-/
 
Tror jeg har kjøpt en lignende.
Bestilte på nett, men i hvit og grå striper. Ikke sett den enda, den ligger hjemme og jeg er jo i Oslo:-/
De har en i striper også så da er det nok den :) da har du noe å se frem til, virker veldig grei syns jeg ihvertfall :)
 
Har hvit emmaljunga som henger på vogna,og ei freshere til å slenge med på skuldera:)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 3
  • image.jpeg
    image.jpeg
    683 KB · Visninger: 2
Last edited:
De har en i striper også så da er det nok den :) da har du noe å se frem til, virker veldig grei syns jeg ihvertfall :)

Syns den så kjempe fin ut på nett!
Gleder meg til å komme hjem til både den og andre ting som er kommet mens jeg var her.
Vogna ble levert sist uke:)
Herlighet som jeg gleder meg til trilleturer!!
 
ImageUploadedByBV Forum1466594130.598128.jpgImageUploadedByBV Forum1466594151.474338.jpg
Har disse to fra Elodie details, storebror bruker fortsatt den grønne så da ble det jammen en ny til lillesøster.
 
Back
Topp