Stelleveske (finnes den optimale stellevesken til flaske-og gulepeunge?)

Bkno2029572

Andre møte med forumet
Vet det er flere tråder om dette! Men blir ikke ferdig med temaet ;-)

Har ei lita jente på 6 mnd. Hun er "flaskebarn" som nå har begynt med grøt/fruktmoser osv og gulper mye også! Vi er en del på farten... Og sliter med stelleveske! Vi trenger å ha med oss minst ett skift når vi er ute og farter, i tilegg til en liten haug med kluter, flasker, bokser med melkerstatning og grøt, gjerne en liten leke osv...

Vil gjerne ha en enkel stelleveske uten så mye dilldall (som også far kan bruke), gjerne svart (men ikke noe must) og som har god plass! Og helst ikke for kostbar (men har skjønt jeg har for mange krav, så kan fire litt på dette kravet)!
Og vil gjerne ha en sånn strikklomme for flasker på minst en av sidene som jeg kan ha termosen med varmt vann i,men dette kravet kan jeg også fire på ;-)

Har nå en veldig enkel en fra zero2four, og synes den er veldig grei bortsjett fra at det er for liten plass....

Av vogn har vi per nå emmaljunga edge duo i grå/svart med noen få hvite detaljer... Men vil ikke ha emmaljunga stelleveske :p

Hei, og velkommen hit til forumet vårt :)

Du hadde postet tråden under FAQ, så jeg flytter den hit til generelt slik at du skal få flere svar. Er nok mange her som har gode råd å gi deg :)

Har du sett på skip hop studio select? Fikk tips om den her inne. Den er romslig og har strikk lommer på hver side. Kanskje litt damete men snu den andre veien og den er fin :-)

Vi har en som er fra espirit, med alle de funksjonene du nevner. Hadde flaskebarn første gang og den rommet alt man trengte. I forhold til storksak er den dritkjedelig, men den er enkel og grei i designet, så passer fint til far også. Tror den kostet 599 på rudos barnevognhus.

Vi har en som er fra espirit, med alle de funksjonene du nevner. Hadde flaskebarn første gang og den rommet alt man trengte. I forhold til storksak er den dritkjedelig, men den er enkel og grei i designet, så passer fint til far også. Tror den kostet 599 på rudos barnevognhus.

Hvor selges espirit stelleveske? :-)

Vi har denne fra ryco. Innvendig rom for flaske/termos, utvendig lomme til flaske. Et stort rom hvor det er plass til mye og frontlomme med mange mindre rom.
Vi har flaske og gulpe baby og fikk plass til alt vi trengte
Koster rundt 500kr om jeg ikke husker feil. image.jpg

Back
Topp