Stelleveske - er så i tvil!

Jellyfish

Elsker forumet
Har forelsket meg helt i denne stelleveska, Sorksak Elizabeth i lysebrunt skinn. Men den er så grisedyr! Er det verd det? Bortkasta penger? Trenger jeg stelleveske i det hele tatt?

I dag har de den samme veska i svart på tilbud til 1.609 kr, noe som er 30 % rabatt. Akkurat nå har de bare en igjen, og den forsvinner sikkert snart. Er det dumt å absolutt skulle ha brun når den svarte er mye billigere? Min vanlige håndveske er jo brun, kan den være greit å ha en svart en nå? Den kan jo brukes som vanlig veske senere (hvis jeg mot formodning skulle gi opp min elskede Mulberry...)

Kan få brukt på finn til 1000-1500 kr, av og til også mindre. Er det kanskje det lureste? Har jo lyst til å ha noen ting nye, men ei veske må jo ikke absolutt være ny hvis den ser like fin ut.

Klarer ikke bestemme meg :-(

Det må du bestemme selv :)

Har ikke sendt en eneste tanke til stelleveske, er veske gal person og har mange vesker, men stelleveske bryr meg ikke stort om hehe. her blir nok en god romslig vanlig veske. Og må si ærlig skulle jeg gi så mye penger da ville jeg kjøpt en ordentlig god komfortabel veske som kan brukes i flere år :)

Jeg tenker det er praktisk med en stelleveske som tåler litt snø og regn. Her fulgte det en med vognen også har jeg en Adax Caroline jeg tenker å bruke når det bare er meg :) Om det er noe du virkelig ønsker deg synes jeg du skal prioritere det. Ville vente på tilbud på brun om det er den du egentlig vil ha evt ønske deg den til jul/barselgave :)

Jeg personlig hadde ikke brukt så mye penger på en stelleveske, har ikke så dyre håndvesker engang :p måtte i så fall vært om jeg fikk i gave (men syns ikke mannen skal bruke så mye heller), eller jeg fant en brukt til halve prisen, maks. Finnes sikkert rimeligere vesker som er fine og like praktiske :) men det er jo bare hva jeg tenker da.

Har endelig bestemt meg for at hvis jeg skal ha en sånn en så blir det den brune. Finner den sikkert på tilbud et eller annet sted før januar, eller så får jeg kjøpe brukt/ønske meg til jul.

Jeg er av den typen som blir skikkelig happy og smiler resten av dagen hvis jeg kan kjøpe ei dyr veske, men jeg skjønner jo at de fleste ikke er sånn skrudd sammen :)

Takk for innspill!

ImageUploadedByBV Forum1476292085.014942.jpg
Vi bestilte denne i dag :D Ville egentlig ha den brune fordi den er sååå kul, meen den svarte passer til absolutt alt. Og så er vogna vår svart..

Nesten så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne egentlig :( ImageUploadedByBV Forum1476292189.175084.jpg

Back
Topp