Stelleveske eller sekk til Bugaboo fox 5?

V-Nr tre

Flørter med forumet
Marsmagi 2025
Noen som har prøvd å gå med slik vogn med sekk eller veske? Synes det ser ut som den henger veldig lavt? Blir ikke de litt i veien når man skal gå?

Vedlegg

• IMG_7120.png
    IMG_7120.png
    923,4 KB · Visninger: 10
  • IMG_7121.png
    IMG_7121.png
    686,9 KB · Visninger: 10
Har stelle sekk fra vida’s det fulgte med kroka t å henge sekken overst på håndtaket. Blir å bruke den nu og. Synes sekk e mye bedre enn stelleveske

Har fox 2 og både brukt sekk og veske. Aldri hengt den over vogna, men lagt den under. Syns det ser knotete ut å ha den dinglende foran. Jeg personlig syns ikke det er så stor plass der og hadde nok bare irritert meg over det :p Har heller hatt en mindre organizor hengende så jeg kan ha nøkler, mobil osv. Jeg elsker sekk da jeg kan ha den på ryggen, men veske har ofte litt større plass så jeg har brukt det jeg føler for ut fra hva jeg skal :)

Har fox 2 og både brukt sekk og veske. Aldri hengt den over vogna, men lagt den under. Syns det ser knotete ut å ha den dinglende foran. Jeg personlig syns ikke det er så stor plass der og hadde nok bare irritert meg over det :p Har heller hatt en mindre organizor hengende så jeg kan ha nøkler, mobil osv. Jeg elsker sekk da jeg kan ha den på ryggen, men veske har ofte litt større plass så jeg har brukt det jeg føler for ut fra hva jeg skal :)
Det hørtes veldig smart ut! Slik vil jeg gjøre det også.

Back
Topp