Stelleveske :D

Gratulerer med ny stelleveske i postkassen snart :)

Har ei venninne med samme veska, bare i lysere versjon.. DØDSLEKKER :) Dyr, men dødslekker :) Vi valgte å gå for ei stelleveske som så ut som ei stelleveske vi :)

Å halleluja! :O 

Og jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg brukte 299 kr på min :p

Alltid gøy å vente på pakke i posten :) Håper du blir fornøyd :)

Den var fin! Jeg sikler på en fra petunia picklebottom, men den er ikke å få tak i her i Norge lenger, har prøvd å skrivd mail til flere til og med selveste petunia for å få tak i den, men nada nix, har en stelleveske fra di som jeg liker(for den gangen solgte di til Norge også..), men vil ha en som er enda større..

Oj, lekker!! Grattis, deilig å unne seg noe når man har "alt" fra før ;o)

Jeg kunne også tenkt meg å kjøpe meg selv en litt mer fashionabel stelleveske denne gangen, hehe... Så kan min bedre halvdel bruke den gamle Simo-stelleveska når han skal ut å farte med lillebabyen.

Syns den er utrolig upraktisk, da det nesten ikke finnes ekstra rom i den og så er den ganske liten. Så har lyst å investere i en fin, stor og praktisk stelleveske :)

:) Ja for all del, jeg pleier jo ikke å bruke så mye penger på noe egentlig. Men tenkte at når jeg likte den så godt, og jeg har tenkt på å finne en vanlig stor brun veske lenge, så kunne jeg unne meg den. Hadde ikke brukt så mye på en veske som kun kan passe på en vogn :D
Og vi har jo både duovogn og seng og bilsete osv etter storebror, så de store utgiftene kommer ikke denne gangen. :) Hadde aldri kjøpt en så dyr veske forrige gang. Vi har Teutonia sin fra forrige gang, og ingen av oss er spesielt fornøyd med den.

litt skrekkblandet fryd her :D

Back
Topp