Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til storebror hadde vi alltid bleier, våtservietter, et sett med bytteklær, gulpeklut, flaske med ferdigkokt vann og en boks med ferdig oppmålt melkepulver, (en smudie når han ble litt eldre) og tutten og kosen
1-2 klesskift (eller flere hvis du har gulpebaby).
1-2 gulpekluter (eller flere ved gulpebaby [emoji28])
T-skjorte til deg selv (hvertfall hvis du har gulpebaby [emoji23])
3-4 bleier
Våtservietter eller tørrservietter
Ekstra smokk
En liten leke/rangle/kosedyr etc.
Ammeinnlegg
Stellematte
Får du baby som må ha mme så trenger du i tillegg en liten termos med kokt varmt vann og en liten termos med kokt avkjølt vann. Da anbefaler jeg å kjøpe Mam sin pulverdispenser som du kan forhåndsposjonere pulver i, så slipper du måle opp når du er på farten. Da blander du bare varmt og kaldt vann i riktig forhold og tilsetter pulveret tilsvarende antall ml du lager. Med mme-baby trenger du også mange flasker, så da bør stelleveska være ganske stor [emoji28]
Ekstra skift, bleier, våtservietter, smokk,
Flaske, ferdigpakke med nan. (Har planer om å amme, men ikke alltid det går. Å da er det greit å ha en ferdig blanda med god dato i veska).
Til førstemann brukte vi ha bleier, våtservietter, bleieposer, stelleunderlag, liten håndduk, et par gulpekluter, ekstra smokk, ammeinnlegg til meg, salve/krem.. hadde han gulpet mye hadde jeg hatt t-skjorte til meg selv oppi også, men han gulpet nesten ikke. Når han ble litt større hadde vi også et par småleker i.