marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Skal dere ha stelleveske?
Hva er praktisk å ha i den?
Trenger tips 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammeinnlegg ja! Det glemte jegJa det er vel et must
Oppi har jeg:
Bleier, våtservietter, stelleunderlag, pose til brukt bleie, skiftetøy, gulpeklut, smokk, flasketing om man har flaskebarn.
Og litt til mamma:
Ammeinleggg, håndkrem, snacks, vann, skiftegenser.
Ja og sikkert noe jeg har glemt [emoji14]
Apotek1 sine er pakket en og en i hvertfall, synes det virket praktisk å ha i veska. Naturen sine er ikke. Ellers har jeg ingen erfaring å bidra medNoen anbefalinger på type/merke? Synes det er så vanskelig å velge!
Jeg testet litt forskjellige sist, og jeg landet på at jeg likte Avent sine best. De er tynne og absorberer godtNoen anbefalinger på type/merke? Synes det er så vanskelig å velge!
Anbefaler virkelig de ammeinnleggene du kjøper på apoteket i ull også! De bare vasker du for hånd også tørker de drit kjapt. Jeg husker jeg fikk fort såre nipler av de engangsgreiene, men brukte også de fra avent selvom sånn innimellom.Noen anbefalinger på type/merke? Synes det er så vanskelig å velge!
Noen som har erfaring med Natusan sine engangsinnlegg da?![]()
Ja, de er tykke og ekle. Liker ikke. Falt alltid tilbake på AventNoen som har erfaring med Natusan sine engangsinnlegg da?![]()
De har jeg også ^^Jeg har ammeinnlegg i ull fra Sparkjøp. De fungerer fint og varmer godt![]()