Stelleveska

Ja, jeg har en storksak olivia :D

Bleier, gulpekluter, to hele skift, stelleunderlag, engangsstelleunderlag, våtservietter, smokk, tyggeleker etterhvert.. Tja..

Ja det er vel et must :)
Oppi har jeg:
Bleier, våtservietter, stelleunderlag, pose til brukt bleie, skiftetøy, gulpeklut, smokk, flasketing om man har flaskebarn.
Og litt til mamma:
Ammeinleggg, håndkrem, snacks, vann, skiftegenser.
Ja og sikkert noe jeg har glemt :P

Ja det er vel et must :)
Oppi har jeg:
Bleier, våtservietter, stelleunderlag, pose til brukt bleie, skiftetøy, gulpeklut, smokk, flasketing om man har flaskebarn.
Og litt til mamma:
Ammeinleggg, håndkrem, snacks, vann, skiftegenser.
Ja og sikkert noe jeg har glemt [emoji14]
Ammeinnlegg ja! Det glemte jeg :D Må kunne bytte det på farta!

Noen anbefalinger på type/merke? Synes det er så vanskelig å velge!
Apotek1 sine er pakket en og en i hvertfall, synes det virket praktisk å ha i veska. Naturen sine er ikke. Ellers har jeg ingen erfaring å bidra med :)

Jeg testet litt forskjellige sist, og jeg landet på at jeg likte Avent sine best. De er tynne og absorberer godt :) De er også pakket en og en

Anbefaler virkelig de ammeinnleggene du kjøper på apoteket i ull også! De bare vasker du for hånd også tørker de drit kjapt. Jeg husker jeg fikk fort såre nipler av de engangsgreiene, men brukte også de fra avent selvom sånn innimellom. :) De i ull holder også puppene gode og varme, som hindrer at du får noen infeksjoner el.l :)

Jeg brukte også ullinnlegg for å unngå betennelse :) Brukte Avent sine inni og ulla på utsiden i begynnelsen når det lakk skikkelig [emoji14] Var så ubehagelig å ta på de gjennomvåte ullinnlegga igjen syns jeg :) selv om vi får i mars er det lurt å bruke ull de første månedene, det kan være ganske kjølig i mai også.

I stelleveska hadde jeg: 1-2 skift til barnet, bleier, våtservietter/vaskekluter og olje, bleieposer, salver, smokker, gulpeklut, engangs stelleunderlag. Siden jeg hadde flaskebarn sist hadde jeg tomme tåteflasker, flaske med kaldt, kokt vann, termos med kokt, varmt vann og dispenser med oppmålt MME-pulver Jeg hadde også barnets helsekort i veska, slik at det alltid var med meg.

Noen som har erfaring med Natusan sine engangsinnlegg da? :-)
Ja, de er tykke og ekle. Liker ikke. Falt alltid tilbake på Avent :) Har hørt godt om dermica sine også, så de skal jeg gi en sjanse

Jeg har ammeinnlegg i ull fra Sparkjøp. De fungerer fint og varmer godt :)

Back
Topp