Stelleveska

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei damer! :)
Jeg er litt nysgjerrig og prøver å finne ut hva som er mest praktisk, så jeg lurer rett og slett på følgende:
Hva har du i stelleveska? :)

Nå har ikke jeg vært ute av huset mer enn to ganger da så er ikke så erfaren selv kan du si:p men da hadde jeg med bleier, gulpeklut, et skift til baby, stellematte, poser til brukte bleier, vannflaske til meg selv, stellematte, våtservietter, salve, et ekstra teppe og brystskjold siden jeg ikke kan amme uten :p

Akkurat nå har jeg mye der, siden det er den jeg hadde med meg på sykehuset og har ikke pakket ut. Å ha tannkost og tannkrem og saltvann og sprøyter etc er jo ikke nødvendig til vanlig

Vanligvis har jeg bleier og kluter og olje og liten bephanten og en pose til brukte bleier, et skift til babyen, stellematte og gulpeklut. Helsekortet til babyen bor fast i stelleveska. Ellers avhengig av hvor vi skal, jeg trenger ikke teppe om vi kjører, da har hun brukt det i bilen, jeg trenger ikke vannflaske om vi er på besøk hos noen, da får jeg drikke der, skal vi derimot trille tur trengs egentlig neppe bleier og klær, men heller drikke, lipsyl, mobil etc, så da bruker jeg ikke veska, men har koppholder med et rom i midten til nøkler etc.

Bleier, gulpekluter, ekstra klær, stelleunderlag, våtservietter, hundeposer (til bleier) og smokk. Og ammeinnlegg, purelan, bind, fuktighetskrem og vannflaske til meg selv.

Back
Topp