Stelleveska som premie...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
.. i konkurransen er jo rålekker! Denne konken skal vi vinne!!

Har ikke vært så gira på den konkurransen jeg... Men så var jeg inne og så på reglene, og fikk øye på nettopp den stelleveska;

DRITLEKKER!!

Verdt å "jobbe" litt for, ja 

Ja, det tenker jeg og! Faren er at jeg blir like BV hekta som forrige svsk, da bodde jeg her inne i perioder... Huff og huff ;-S

Haha :D Det er litt avhengighetsskapende, ja. 
Var ikke kjempeaktiv her inne sist, og når de i tillegg la om hele forumet, så ga jeg helt opp emoticon

Men nå som jeg ble gravid på nytt, så bare måtte jeg inn hit igjen; utrolig hvor mye info en ønsker å suge til seg som nygravid! ;) Selv om man har gjort det før, så er det akkurat som første gang hver gang...

Jeg skal værtfall bidra til aktivitet så lenge jeg har misstanke om graviditet, og TR ikke dukker opp 

Ble avhengig forrige ang og, forumet da dabbet vel av når babyene var rundt året og vi havna på et lukka forum isedet. Er ikke alt som er kjekt/smart å dele på et åpent forum.. ;-) siden dere liker stelleveska så kan jeg ta posen jeg... :-P

Sulla skrev:
Ble avhengig forrige ang og, forumet da dabbet vel av når babyene var rundt året og vi havna på et lukka forum isedet. Er ikke alt som er kjekt/smart å dele på et åpent forum.. ;-) siden dere liker stelleveska så kan jeg ta posen jeg... :-P

Deal! 

Back
Topp