Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker de på stellebordet, så slipper man å vaske trekket Kan jo fort bli noen uhell med all den flytende morsmelk/mme bæsjen. Pluss at jeg har en som gulper så jeg bruker på sofa og babygym i tillegg...Sikkert dumt spørsmål: men når bruker dere de?
Aaaah. Jeg bruker håndklær, kjøkkenhåndklær og noen ganger vaskekluter. Har lite gulp og lite uhell denne gangen.Bruker de på stellebordet, så slipper man å vaske trekket Kan jo fort bli noen uhell med all den flytende morsmelk/mme bæsjen. Pluss at jeg har en som gulper så jeg bruker på sofa og babygym i tillegg...
Åh tusen takk for godt råd. Har en ekstrem gulper her. Spesielt når hun ligger på stellebordet. Har vasket så mye bodyer og stelletepper at jeg snart tror jeg får takke-kort fra Hafslund.Til dere som trenger stelleunderlag, men som ikke er interessert i å bruke nesten 30 kr på 6 simple overprisede liberoark. Kjøp disse istedet! 109 kr på apoteket for 50 stk. Helt gull!