Stelleunderlag

Skravlan

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Til dere som trenger stelleunderlag, men som ikke er interessert i å bruke nesten 30 kr på 6 simple overprisede liberoark. Kjøp disse istedet! 109 kr på apoteket for 50 stk. Helt gull!

Vedlegg

• 20221015_161906.jpg
    20221015_161906.jpg
    1,4 MB · Visninger: 44
Ja, de er gull. Har brukt fra dag 1 :-D

Sikkert dumt spørsmål: men når bruker dere de? :hilarious:

Sikkert dumt spørsmål: men når bruker dere de? :hilarious:
Bruker de på stellebordet, så slipper man å vaske trekket :) Kan jo fort bli noen uhell med all den flytende morsmelk/mme bæsjen. Pluss at jeg har en som gulper så jeg bruker på sofa og babygym i tillegg...

Bruker de på stellebordet, så slipper man å vaske trekket :) Kan jo fort bli noen uhell med all den flytende morsmelk/mme bæsjen. Pluss at jeg har en som gulper så jeg bruker på sofa og babygym i tillegg...
Aaaah. Jeg bruker håndklær, kjøkkenhåndklær og noen ganger vaskekluter. Har lite gulp og lite uhell denne gangen.

Har Leander stellematte vi, slipper vaske trekk og kan bare sveipe av med papir/vaskeklut :joyful:

Til dere som trenger stelleunderlag, men som ikke er interessert i å bruke nesten 30 kr på 6 simple overprisede liberoark. Kjøp disse istedet! 109 kr på apoteket for 50 stk. Helt gull!
Åh tusen takk for godt råd. Har en ekstrem gulper her. Spesielt når hun ligger på stellebordet. Har vasket så mye bodyer og stelletepper at jeg snart tror jeg får takke-kort fra Hafslund.

Back
Topp