Stellesekk

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har en stellesekk å anbefale?
En med god plass, lett å organisere (eventuelt med smarte lommer), samt kan henges på vogn uten at den henger i hjulene. Når minste kommer er største rundt 2 år, så kan være greit å ha god plass for ting til begge :rolleyes:
 
Det er jo veldig smak og behag, selv er jeg fornøyd med fjellreven sekk. God plass men kunne gjerne hatt flere rom.
 
Vi har en fra skiphop som vi brukte til kommende storesøster. En av de standard modellene med to lommer foran og åpent rom. Den har en del rom/ inndelinger i hovedrommet. Samt lommer foran og bak. Veldig fornøyd med den, blir nok den vi bruker nå også! Enkelt å lage system som enkelt holdes ved like :D
 
Kaos sin er jeg veldig fornøyd med!
 
Vi bruker Stokke sin og har kjøpt vår brukt på Finn. Mange lommer, fin og enkel å se på og har kjøpt en av de siste modellene (mulig ikke den aller siste), slik at den kan brukes som skråbag og sekk. Følger med stellematte og «kjølerom». Et par lommer på sidene du har lett tilgang på, stellematte i ryggen du enkelt kan dra ut og magnet på det øverste lokket så du får tilgang til én lomme til. Etter det må du åpne glidelåsen til resten av rommene, men det er praktisk å ha et stort rom med glidelås så ting ikke faller ut.

Når det er sagt, jeg brukte den mest i starten og litt nå som jeg ikke lenger er i permisjon. Men ofte brukte jeg bare en pose eller tøyveske, slang med meg et par bleier og servietter, vann, matboks og strikketøy. Men så har vi aldri (!) hatt behov for klesskift og leke har hu stort sett hatt festet på vogn eller lignende. Smokken har hengt fast i smokkelenke. Posen tåler også regn, noe stort sett ingen stelleveske gjør. Pakket vår veske/sekk inn i pose de gangene den ble med på trilletur i regnværet.
 
Back
Topp