Stellesekk

Ser det er ringer på hver side av sekken og en reim som tilbehør. Den kan vel henges på vogn? :)

Ja, det ser jeg når du sier det :rolleyes: Får prøve å lete litt etter en som passer vognen, men tok utgangspunkt i denne. Var hos søsteren min som har stellesekk og hun sa at hun ikke fikk hengt den opp på vognen, så hun får ikke brukt den når hun er på trilletur. Sekken får man jo brukt uansett, men vil ikke gå med den på ryggen hele tiden.

Får se litt nøyere neste gang jeg finner en stellsekk :wacky: Takk :smiley-bounce012

Kaos sin (som forøvrig er helt super) har to festeringer som gjør at den kan henge på vogna.

Jeg har Kaos Stellesekk. Den henger på vogna med Tinkafu sine barnevognkroker. Kan også henges etter reima :)

Sniker fra mars.:angelic: Hadde Kaos sin med første, og var egentlig ganske fornøyd. Gikk over til Tinkafu sin etterhvert da denne har flere rom og virket mer oversiktlig, hadde den med firkantet åpning. Begge kan henges opp på vogn med kroker. Usikker på om jeg beholder sekken nå, eller om jeg synes den blir for stor:p

Back
Topp