Stellesekk

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!

Dere som skal ha stellesekk, hvilken anbefaler du?
Jeg har hatt kaos stellesekk, og har vært veldig fornøyd. Har dog klart å ødelegge den tror jeg.

Vurderer å kjøpe ny, men så koster den 1500 kr. Ser at vidas stellesekk er halve prisen!

Erfaringer med denne?

Her har vi Tinkafu square. Den er dyr den også, men rommer alt man trenger om man har flere barn:)

Jeg har den fra lykkeliten babynest. Den er vel samme som den fra vidas. Min kom i dag. Har pakket i den allerede. Fikk plass til overraskende mye uten at den ser klompete ut.

Jeg har kjøpt babymel fra jollyroom. Ser veldig bra ut, men har jo ikke prøvd den på «ekte»enda da.

Jeg har kjøpt Lequeen på Amazon. Skulle egentlig bare kikke, men var uheldig og trykket på bestill. Men den var ganske billig så det er greit. Kjøpte en dyr stelleveske sist og det ble så mye tull med den at jeg gidder ikke legge mye penger i det nå.

Jeg fikk en flott stelleveske fra skip hop. Tror den er midt på treet i pris, men god plass og praktiske lommer på utsiden og inni. Var også enkel å henge rett på vognen, samt bære for seg selv:)

Jeg har kjøpt Lässig stellesekk, kjøpte på Zalando☺️ Ganske fin, og god plass

Har kjøpt stellesekk fra tinkafu :happy: Ikke akkurat billig, men greit med noe som ikke ser ut som en typisk stellesekk, så man kan bruke det til hverdags senere tenkte jeg :facepalm:

Takk for mange gode tips :)

Jeg har bestilt en billig en fra wish.. Håper ikke det er sånn at den går fra hverandre i det jeg pakker den opp:smiley-bounce022

Skal bare bruke en organiser denne gangen. Har alltid hatt for mye i stelleveskene.

Denne sikler jeg på også :) Er den stor eller i veien om du henger den på vogna?
Nei, synes den sitter ganske perfekt! Jeg kjøpte først en annen, men den var så stor at den ble hengende skjevt fordi den tok borti bagen. Sendte den inn igjen da jeg kom over Lässig :D

Nei, synes den sitter ganske perfekt! Jeg kjøpte først en annen, men den var så stor at den ble hengende skjevt fordi den tok borti bagen. Sendte den inn igjen da jeg kom over Lässig :D
Så bra! Hva slags vogn har du? Tror jaggu det blir denne :D

Back
Topp