Stellerom

guestxy

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hvordan opplever dere at stellerommene er rundt om hvor dere ferdes?
Jeg har nå vært på tur, og svært mange steder er stellerommene innsnevret i gammal skitt og bare er ekle. Ender ofte opp med å gå ut i bilen, selvom det er lite heldig for min rygg og baby sin rygg.
Bærer veldig ofte, så har ofte ikke vognen med oss. Hvis ikke hadde jeg byttet i den 70 % av tiden. Skal sies at de som er fine og stelt er veldig flotte stellerom synes jeg.
Var på ferge her i går, der var det gammelt størknet blod på stellebordet og rundt, og bilen var under dekk så vi ikke fikk komme ned til den. Ellers på mc'donalds i dag, der og var det motbydelig. Gikk høflig for å be de ansatte om å være mer nøye på renholdet, da babyene fortjener bedre og er veldig utsatte, så fikk jeg type svar som føltes at de bare ville ha denne mase kjerringa vekk. Da var vi dog to, så ble bleieskift i luften for å unngå det stellerommet.

Hvordan opplever dere at stellerommene er rundt om hvor dere ferdes?
Jeg har nå vært på tur, og svært mange steder er stellerommene innsnevret i gammal skitt og bare er ekle. Ender ofte opp med å gå ut i bilen, selvom det er lite heldig for min rygg og baby sin rygg.
Bærer veldig ofte, så har ofte ikke vognen med oss. Hvis ikke hadde jeg byttet i den 70 % av tiden. Skal sies at de som er fine og stelt er veldig flotte stellerom synes jeg.
Var på ferge her i går, der var det gammelt størknet blod på stellebordet og rundt, og bilen var under dekk så vi ikke fikk komme ned til den. Ellers på mc'donalds i dag, der og var det motbydelig. Gikk høflig for å be de ansatte om å være mer nøye på renholdet, da babyene fortjener bedre og er veldig utsatte, så fikk jeg type svar som føltes at de bare ville ha denne mase kjerringa vekk. Da var vi dog to, så ble bleieskift i luften for å unngå det stellerommet.

Enig med deg. Har kun en positiv opplevelse på en bensinstasjon på vei til Nordland.
Ellers måtte ha bleieskift i bilen.

Jeg har bare brukt stellerom på sentre og har ikke opplevd noe sted som ekkelt (som jeg kan huske). Har ikke tenkt tanken at de hadde stellerom på ferjen, så jeg har bare byttet i bilen selvom det har vært litt knot. :p

Jeg har også stort sett byttet på sentere, og der har det ikke vært noe å klage på:-) Rent og fint, etter min standard, og ikke noe problem å skifte:-) Har ellers byttet i bilen når vi har vært på tur, men har stasjonsvogn, så slenger bare ut stellematten baki og bytter der, enkelt og greit:-)

Har brukt strlleroom på et kjøpesenter, det var helt greit, men ikke akkurat noe "fresht" , det var støv på stellematta og luktet ikke noe bra. En annen gang brukte vi do på en bensinstasjon i Åre, aldri mer, helt grusom opplevelse, så skifter bare i bil neste gang . Mange plasser som ikke har stellerom og det er merkelig !

Her jeg bor er det mange forskjellige steder med stellerom, noen dårlige enn andre. Men de fleste blir grundig vasket og har generelt bare god erfaring :)
Ikke noe hyggelig når det er slik som du beskriver, skulle tro man ville være nøyere med renhold på steder som er ment for babyer...

Back
Topp