stelleprodukter

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
Jeg er for det meste klar med innkjøp til den lille kommer, men hva behøver jeg av stelleprodukter (kremer, pudder,olje o.l)?? Det finnes jo så mye[:o], og jeg skulle gjerne hatt noen råd om hva bør kjøpe....å ikke kjøpe [:)]

det jeg har kjøpt er: Natusan top-to-toe wash, natusan bedtime bath, natusan zink salve, natusan creamsoap og ceridal salve...  bleier, våt servietter.. kommer ikke på alt i farten.

men det jeg anbefaller er å kjøpe paracet stikk piller.. det er greit å ha i tilfelle den lille skulle få feber.

Zink-salve, olje (til å ha i badevannet), pyrisept( til evt rensing av navlestreng) solkrem med høy faktor siden vi nærmer oss sommer, og ikkje minst bleier! (dette er i hvert fall det eg har kjøpt inn) [:)]

ein trenge faktisk mykje mindre enn vi kanskje trur.. eg har ikkje kjøpt noko endå, må jo kjøpe inn litt, men eg føle ingen bråhast.. du bør spørre på sjukehuset ka som er det viktigaste å ha.. det har eg tenkt å gjere.. dei bør jo vete dette![:)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

Jeg er for det meste klar med innkjøp til den lille kommer, men hva behøver jeg av stelleprodukter (kremer, pudder,olje o.l)?? Det finnes jo så mye[:o], og jeg skulle gjerne hatt noen råd om hva bør kjøpe....å ikke kjøpe [:)]

Har et råd som er best i test på mye. Det inneholder ikke parfyme eller noen stoffer. Det etter Aponti å er veldig bra tiol babyer[:D] kjøpes på baby butikker

Back
Topp